دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

نحوه وسط چین کردن ویدیو در وردپرس

خانه » آموزش وردپرس » نحوه وسط چین کردن ویدیو در وردپرس

نحوه وسط چین کردن ویدیو در وردپرس

درود فراوان. حتما توجه کرده اید که وقتی ویدئویی را در سایت قرار می دهید ویدئو در سمت راست یا چپ قرار می گیرد. علت این موضوع این است که ویدئوهای embed شده محتوای خارجی به حساب می آیند. البته یک روش دیگر قرار دادن ویدئو، آپلود مستقیم آن در کتابخانه وردپرس است که این مورد پیشنهاد نمی شود زیرا سایت شما را سنگین و ترافیک سرور شما را درگیر می کند. برای وسط چین کردن ویدیو در وردپرس روشی بدون نیاز به افزونه را معرفی می کنم. برای اموزش با ما همراه باشید.

نحوه وسط چین کردن ویدیو در وردپرس

نحوه وسط چین کردن ویدیو در وردپرس

به طور پیش فرض، اگر عرض ویدئو شما کمتر از منطقه مقاله شما باشد، سپس وردپرس به طور خودکار آن را به سمت چپ منتقل می کند و سمت چپ اضافی سفید را در سمت راست قرار می دهد. در این مقاله ما به شما نحوه وسط چین کردن ویدیو در وردپرس را نشان خواهیم داد.

به طور پیش فرض زمانی که یک ویدیو را در وردپرس قرار می دهید، به طور خودکار آن ویدئو در سمت راست ترازبندی و به نمایش گذاشته می شود. به طور کلی بهتر است ویدیوها به طور مستقیم در وردپرس آپلود نشوند. به این ترتیب، بگذارید ببینیم چگونه می توانید ویدیو را در وردپرس به هم متصل کنید یا آن را گسترده تر کنید و وسط چین کردن ویدیو در وردپرس را داشته باشید.

وسط چین کردن ویدیو در وردپرس

اگر میخواهید ویدئوی مورد نظر شما عرض محتوایی که می خواهید در آن از این ویدئو استفاده کنید را پر کند، بهترین راه اضافه کردن اضافه کردن آدرس ویدئوی مذکور از YouTube یا قرار دادن کد مربوط به آن از سایت آپارات در ویرایشگر است.

نحوه وسط چین کردن ویدیو در وردپرس

اما بعضی اوقات به دلیل یا دلایلی، ممکن است مجبور به استفاده از کد embed باشید. در چنین شرایطی، باید کدهای HTML را نیز به کد embed خود اضافه کنید.

ابتدا شما باید ویرایشگر خود را روی تب “متن” قرار دهید. بعد از آن شما باید کد زیر را به کد embed ویدئوی خود اضافه کنید:

<div style="text-align:center;">
/// محل قرارگیری کد embed ویدئوی شما
</div>

حال تغییرات خود را ذخیره کنید و پیش نمایش نوشته یا صفحه را مشاهده کنید.  مشاهده می کنید ویدیوی شما به صورت منظم در مرکز ناحیه محتوا شما قرار گرفته است.

همچنین می توانید عرض ویدئو خود را به صورت دستی افزایش دهید تا متناسب با ناحیه محتوا باشد. تنها با تغییر و یا افزودن پارامتر width در کد ویدئو  این عمل امکان پذیر است.

<iframe width="760" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/4YpyiJ05YOg" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>

اگر ویدئوی خود را مستقیما در سایت آپلود می کنید، می توانید عرض آن را با استفاده از شورت کد مربوط به ویدئو که استفاده می کنید، افزایش دهید.

بعد از وارد کردن ویدئوی مذکور با استفاده از بخش افزودن رسانه در ویرایشگر، ویرایشگر را روی حالت “متن” قرار داده و مقدار width در شورت کد مذکور را افزایش دهید:

[ video width="720" height="360" mp4="http://example.com/wp-content/uploads/2018/03/your-vide.mp4"][ /video ]

*فاصله های ایجاد شده در شورت کد بالا به منظور عدم تداخل در پست ایجاد شده است.

 

نحوه وسط چین کردن ویدیو در وردپرس

 

اموزش وسط چین کردن ویدیو در وردپرس به پایان رسید. در صورت وجود هرگونه مشکل و ابهام در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید. سپاس از همراهیتان.

 

ناشر محصول

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی هستم. کارشناسی ارشد ای تی. کار تولید محتوا و طراحی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!