درود بر همراهان همیشگی دهکده وردپرس. یکی از مهم ترین کار ها در شرکت هایی که محصولات به کاربران عرضه می کنند، ایجاد سیستم پشتیبانی است. در واقع پشتیبانی از ارائه ان محصول مهم تر است. در صورت وجود ابهام و عدم اطلاعات کافی در ارتباط با ان محصول، کاربران به پشتیبان مراجعه می کنند. پاسخگویی درست و منظم به اعتبار و محبوبیت سایت و محصولات شما بسیار کمک می کند. سیستم پشتیبانی کاربران از طریق چت در وردپرس در بهینه سازی سئو سایت نیز موثر می باشد. در این مقاله قصد دارم افزونه ای را برای ایجاد سیستم پشتیبانی کاربران از طریق چت در وردپرس، به نام افزونه Tidio Live Chat به شما معرفی کنم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
سیستم پشتیبانی کاربران از طریق چت در وردپرس
یکی از روشهای پاسخگویی به نیاز کاربران، استفاده از سیستم پشتیبانی کاربران در وردپرس از طریق چت و گفتگو آنها با کارشناسان شما است. در این مقاله قصد معرفی یک افزونه کاربردی برای وردپرس را داریم، که با استفاده از آن قادر به ایجاد سیستم پشتیبانی آنلاین کاربران سایت وردپرس خود خواهید بود.
کاربران هر ساعت و هر روزه به وبسایت آموزشی شما سر میزنند و از محتوای وبسایت شما استفاده میکنند، اما قطعا از میان تمامی این کاربران، افزادی پیدا می شوند که می خواهند پیشنهاد، سوال، انتقاد یا حرفی با مسئولان وبسایت داشته باشند. بنابراین وجود یک سیستم چت آنلاین در وردپرس میتواند باعث افزایش رضایت کاربران شود . تاثیر بسیار مثبتی در ارتباط شما با کاربران داشته باشد. همچنین وجود چنین سیستمی در وبسایت شما تاثیر مثبتی در سئو و بهینه سازی وردپرس شما خواهد داشت.
پیشنهاد می کنیم مطلب پشتیبانی انلاین وردپرس با استفاده از افزونه crisp live chat را مطالعه بفرمایید.
برای داشتن سیستم پشتیبانی کاربران از طریق چت در وردپرس می توان از افزونه Tidio Live Chat استفاده کرد. این افزونه حرفه ای و کاربردی در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و بیش از 30000 نصب فعال داشته است و امتیاز 9.4 از 5 را گرفته است.
ویژگی های افزونهTidio Live Chat
- نصب بسیار آسان
- پیگیری کردن اینکه چه کسی وب سایت را می بیند
- تماس با کاربر فعلی
- فرم پیام های آفلاین برای بازدید کنندگان شما، زمانی که آنلاین نیستید آدرس ایمیل خود را ارسال کنند.
- تغییر رنگ پنل چت آنلاین
- برنامه اختصاصی برای دستگاه تلفن همراه و دسکتاپ
- پشتیبانی از ۱۴۰ زبان
نحوه نصب و کار با افزونه Tidio Live Chat
مانند سایر افزونه ها، می توانید از انتهای این مقاله لینک دانلود افزونه را دریافت کنید و بعد از نصب و فعالسازی ،وارد پنل پیشخوان وردپرس خود شوید و گزینه جدیدی به نام Tidio Chat را می بینید. مانند تصویر زیر:
با کلیک کردن روی این گزینه وارد قسمت دیگری می شود.مانند تصویر زیر:
در ابتدا باید یک حساب کاربری در سایت سرویس دهنده چت ایجاد کنید،پس برای اینکار روی Create a new account کلیک کنید. در بخش بعدی نیز پیغامی به شما نمایش داده میشود که نشان دهنده آماده بودن سایت وردپرسی شما برای اتصال به این افزونه است. در این مرحله نیز باید روی Go to Panel کلیک کنید تا وارد سایت Tidio Chat شوید.
در این بخش باید نوع استفاده خود از سایت و خدمات آن را انتخاب کنید، که برای این افزونه باید گزینه Live chat را انتخاب کنید و سپس روی Continue کلیک کنید.
در قسمت بعدی می توانید یک رنگ برای نمایش پنجره چت در سایت، زبان نمایشی و همچنین یک آواتار برای نمایش به کاربران سایت خود انتخاب کنید.
اطلاعات حساب( Account information)
در این قسمت باید اطلاعات حساب خود را برای ثبت در سایت وارد کنید.
Your name: در این بخش نام خود را وارد کنید.
Website address: در این بخش باید آدرس سایت خود را وارد کنید.
Country: در این بخش باید کشور خود را انتخاب کنید.
Industry: در این باید بخش موضوع سایت خود را انتخاب کنید.
اکنون کاربران سایت میتوانند با شما به گفتگو بپردازند و پاسخ آنها را از طریق همین سایت بدهید. همچنین اگر روی منوی مربوط به این افزونه در پیشخوان وردپرس کلیک کنید، به سایت و چتهای صورت گرفته مربوطه منتقل خواهد شد و سیستم پشتیبانی کاربران در وردپرس را همانند تصویر زیر مشاهده میکنید.
استفاده از سیستمهای پشتیبانی آنلاین، یک مزیت برای سایتهایی است که خدمات یا محصولاتی را ارائه میکنند. در این مقاله نحوه ایجاد سیستم پشتیبانی کاربران از طریق چت در وردپرس با افزونه Tidio Live Chat را به شما اموزش دادیم. برای یادگیری سایر اموزش ها به دهکده وردپرس سر بزنید. بدرود.
هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!