دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

روش جلوگیری از فشرده سازی تصاویر در وردپرس

خانه » آموزش وردپرس » روش جلوگیری از فشرده سازی تصاویر در وردپرس

روش جلوگیری از فشرده سازی تصاویر در وردپرس

با سلام. حتما متوجه شدید که این روزها مطالب برای اثرگذاری بیشتر نیاز به تصویر دارند. تصاویر مفهوم نویسنده را راحت تر انتقال می دهد، پس برای داشتن یک سایت خوب و موفق بهتر است از رسانه ها و تصاویر در سایت خود استفاده کنید. در وردپرس به راحتی می توان اینگونه پرونده ها را به نوشته خود افزود. با کمک گزینه افزودن پیوند چند رسانه ای می توانید تصاویر را به متن خود اضافه کنید؛ برای انجام این کار دو روش وجود دارد، در روش اول با استفاده از نشانی عکس که در صفحات دیگر وب وجود دارد، می توان تصویر را به متن خود اضافه نمود و روش دیگر از طریق آپلود خود عکس به فضای میزبانی و قرار دادن عکس در متن نوشته می باشد. برای  اشنایی با جلوگیری از فشرده سازی تصاویر در وردپرس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

روش جلوگیری از فشرده سازی تصاویر در وردپرس

جلوگیری از فشرده سازی تصاویر در وردپرسجلوگیری از فشرده سازی تصاویر در وردپرس می تواند نقش مثبتی در سایت شما داشته باشد، به طور کلی یعنی افزایش جذابیت بصری و در نتیجه ان جذب کاربران .

در واقع از ویژگی های پیش فرض وردپرس این است که تصاویر را هنگام آپلود متراکم و فشرده می کند. این ویژگی بسته به شرایط میتواند هم کارآمد باشد و هم ناکارامد.

بنابراین بسته به شرایط و تشخیص خودمان میتوانیم این موضوع را مدیریت کنیم. درواقع وردپرس این قابلیت را به منظور افزایش سرعت و بارگذاری انجام میدهد.

وردپرس بصورت پیش فرض این کار را با افت کیفیت ۹۰ درصدی تصویر، حجم عکس آپلودی را کمتر می کند تا سریعتر برای کاربر سایت شما لود شود و در نسخه ۴٫۵ وردپرس این مقدار به ۸۲ درصد رسیده تا حجم تصاویر شما برای کاربران موبایلی کمتر باشد و تصاویر بهتر لود شوند.

روش جلوگیری از فشرده سازی تصاویر در وردپرس

راهکار:

حالا می خواهیم روش جلوگیری از فشرده سازی تصاویر در وردپرس را بررسی کنیم. برای انجام این کار کافی است، قطعه کد کوتاه زیر را در فایل functions.php قرار دهید.

add_filter('jpeg_quality', function($arg){return 100;});

همانطور که در کد بالا مشاهده میکنید، عددی که بعد از کلمه return نوشته شده است برابر ۱۰۰ در نظر گرفته شده است. این عدد پس از return شدن هیچ تاثیر در روند کیفیت عکس و متراکم سازی نخواهد داشت. یعنی تصویر مورد نظر با همان کیفیت اورجینال بارگذاری خواهد شد.

می توانید بجای عدد100، عدد 70و 80 قرار دهید و عمل متراکم سازی را ببینید.

بنابراین به راحتی و در مدت کم می توانید جلوگیری از فشرده سازی تصاویر در وردپرس را انجام دهید.

امیدوارم این مطلب برایتان مفید باشد. برای اموزش های دیگر به دهکده وردپرس سر بزنید. بدرود.

ناشر محصول

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی هستم. کارشناسی ارشد ای تی. کار تولید محتوا و طراحی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!