دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

noindex کردن رسانه های وردپرس

خانه » پلاگین وردپرس رایگان » پلاگین کاربردی وردپرس » noindex کردن رسانه های وردپرس

noindex کردن رسانه های وردپرس

درود فراوان به همه شما عزیزان. متاتگی که می توان استفاده کرد تا ربات ها نتوانند به صفحات وارد شوند noindex می باشد .به عبارتی می توانیم از این تگ در مواقعی که در صفحه ما ، مطلبی وجود ندارد که ارزشی برای اضافه کردن به لینک ها داشته باشد استفاده کنیم تا بتوانیم از ورود ربات ها برای ذخیره کردن چنین محتویاتی جلوگیری نماییم. حال می خواهیم در این مطلب  noindex کردن رسانه های وردپرس را بررسی کنیم.  لطفا تا انتها این مقاله را مطالعه بفرمایید.

noindex کردن رسانه های وردپرس

noindex کردن رسانه های وردپرس

یکی از اتفاق هایی که ممکن است برای در وب سایتتان رخ دهد این است که رسانه های استفاده شده در سایت ، بازتابی نداشته باشند که این بدترین حالت ممکن  برای یک مدیر سایت می باشد ینابراین جلوگیری از رخ دادن چنین اتفاق هایی انجام  noindex کردن محتوای تمامی پست تایپ های ‘media’ تاثیرگذار می باشد ، که در ادامه بیشتر توضیح خواهم داد.

noindex کردن تمامی رسانه ها در وردپرس

یکی از قابلیت هایی که در وردپرس وجود دارد این می باشد که برای تصاویر آپلود شده در پایگاه داده یک برگه در پایگاه داده ایجاد می شود که در این برگه به جز تصویر محتوایی وجود ندارد یا اینکه فقط محتوای متنی تصویر یا همان ALT تصاویر قرار دارد بنابراین در صفحات مربوط به رسانه های شما محتوایی وجود ندارد و همین دلیل استفاده از این تگ می باشد تا زمانی که موتورهای جستجو این صفحات را ایندکس نکنند.

پس محتوای صفحات رسانه های شما بسایر کم و محدود هستند، به همین دلیل ما محتواهای رسانه ای را noindex می کنیم، چرا که در صورت ذخیره شدن (Index) شدن این صفحات توسط موتورهای جستجوگر مانند گوگل برای رتبه بندی وب سایت شما یک امتیاز منفی به شمار می آید.

noindex کردن رسانه های وردپرس

راه حل چیست؟

شما می توانید از افزونه سئو وردپرس حرفه ای Yoast SEO Premium برای noindex کردن رسانه های وردپرس خود استفاده کنید.

به صورت پیشفرض و فقط با نصب افزونه، این قابلیت بر روی افزونه وجود دارد و از ذخیره (Index) شدن صفحات رسانه های شما در موتورهای جستجوگر جلوگیری می کند.

بنابراین با دلایل noindex کردن رسانه های وردپرس اشنا شدید. امیدوارم از این مطلب به خوبی استفاده کنید. موفق و سربلند باشید.

 

دانلود افزونه

 

ناشر محصول

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی هستم. کارشناسی ارشد ای تی. کار تولید محتوا و طراحی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!