دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

رفع خطا ۴۲۹ در وردپرس

خانه » آموزش وردپرس » رفع خطا ۴۲۹ در وردپرس

رفع خطا ۴۲۹ در وردپرس

سلام دوستان. ایا می دانید خطا 429 در وردپرس چیست؟ علت ان چیست؟ برای رفع خطا 429 چه باید کرد؟ ایا می توانید خطا ۴۲۹ Too Many Requests را در سایت وردپرس خود رفع کنید؟ برای رفع خطا 429 در وردپرس همراه ما باشید.

رفع خطا ۴۲۹ در وردپرس

رفع خطا ۴۲۹ در وردپرس

دلیل خطا ۴۲۹ too many requests error وردپرس چیست؟

رایج ترین دلیل برای این خطا زمانی است که یک کاربر، ربات یا یک اسکریپت تلاش می کند درخواست های بیش از حد اندازه ای را به سرورها ارسال کند. این اقدام برای جلوگیری از حملات DDOS به وب سایت ها است.

حملات DDOS به حملاتی گفته می شود که درخواست های بیش از حد به سرور شما ارسال می گردد و در نتیجه سرور شما دیگر قادر به پاسخگویی نمی باشد. در نتیجه سایت شما با خطا ۴۲۹ در وردپرس مواجه شده و دیگر بالا نمی آید.

البته حملات DDOS یکی از عمل هایی است که باعث این خطا در وردپرس می شود.

رفع خطا ۴۲۹ در وردپرس

البته برخی از افزونه های ناسازگار هم سبب چنین مشکلاتی می شوند.

روش های رفع خطا 429 در وردپرس

روش اول:

اولین کاری که می توانید انجام دهید غیرفعالسازی افزونه هاست. برای انجام این کار اگر به پنل مدیریت دسترسی داشته باشیم می توانیم به صفحه افزونه ها رجوع کنیم و از کشوی کارهای دسته جمعی  غیرفعال کردن همه را انتخاب کنیم ، در غیر این صورت با عدم دسترسی به پنل مدیریت وردپرس ، می توانید با تغییر نام پوشه plugins تمام افزونه ها را موقتا غیرفعال کنید. حالا باید دوباره سایت را بررسی کنید اگر خطایتان رفع نشد دلیل آن ، وجود یک افزونه ناسازگار بوده است.

حالا باید یکی یکی افزونه ها را فعال کنید و با اینکار قادر خواهید بود افزونه ای را که باعث ایجاد مشکل شده است را شناسایی کنید و غیرفعال کنید.

روش دوم:

تغییر قالب قعلی به قالب پیش فرض

برخی از قالب های وردپرس قابلیت و توانایی مشابه با سایر قالب ها را دارند. چنین قالب هایی ممکن است خطا 429 را داشته باشند. ساده ترین راه برای تشخیص اینکه ایا قالب باعث بروز خطا شده یا نه تغییر قالب، به قالب پیش فرض وردپرس است.

روش سوم: از ارائه دهندگان خدمات میزبانی سوال کنید.

درصورتی که چندین بار با خطا 429  در وردپرس مواجه شدید از سرویس دهندگان میزبانی بخواهید که بررسی کنند. این خطا به صورت مشکل در هنگام دسترسی به موتورهای جستجو ، خزنده ها و سایر برنامه های وب رخ می دهد.

امیدوارم اموزش رفع خطا 429 در وردپرس برای شما کاربردی باشد. در صورت ایجاد مشکل در قسمت دیدگاه ها نظرات خود را بیان کنید. بدرود

 

 

 

ناشر محصول

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی هستم. کارشناسی ارشد ای تی. کار تولید محتوا و طراحی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!