دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

هشتگ در وردپرس

خانه » آموزش وردپرس » هشتگ در وردپرس

هشتگ در وردپرس

سلام دوستان. این روزها اکثر افراد با شبکه های مجازی و اصطلاحات مربوط به ان اشنا هستند و با کلمه هشتگ اشنایی دارند. هشتگ در وردپرس نیز وجود دارد . یکی دیگر از امکاناتی که مدیران سایت ها برای جذب کاربران استفاده می کنند، استفاده از هشتگ در وردپرس می باشد . در شبکه های مجازی نیز به کمک هشتگ می توانید مطالب مربوط به موضوعی را که می خواهید به راحتی پیدا کنید.  در وردپرس نیز با کمک برچسب ها می توانید این امکان را فراهم کنید،با استفاده از افزونه هشتگ در وردپرس می توانید این قابلیت را فعال کنید. برای اموزش بکارگیری هشتگ در وردپرس با ما همراه باشید.

هشتگ در وردپرس

هشتگ در وردپرس

هشتگ در وردپرس معادل با برچسب در وردپرس است. شما می توانید به کمک افزونه  hashtagger در مطالب خود از هشتگ استفاده نمایید. این افزونه در وردپرس با بیش از 1000 نصب فعال توانسته امتیاز 5 از 5 را کسب کند ، و به راحتی و به صورت رایگان می توانید از انتهای این مقاله دریافت کنید. برای نصب و فعالسازی این افزونه مسیر ، افزونه‌ها –> بارگذاری افزونه –> انتخاب فایل افزونه –> را دنبال کنید.

پس از آن افزونه در پیشخوان وردپرس شما فعال می شود و به راحتی می توانید از #هشتگ در مطالب سایت خود استفاده کنید. زمانی که از هشتگ در نوشته خود استفاده می کنید، این افزونه به صورت خودکار آن ها در قسمت برچسب های مطلب اضافه می کند. سپس هنگامی که کاربری در مطلبی بر روی هشتگی کلیک کند، تمام مطالبی که دارای این هشتگ هستند برای کاربر به نمایش در می آید.

پیشنهاد می کنیم مطلب افزودن شکلک به نوشته های وردپرس را مطالعه بفرمایید.

این افزونه قابلیت های بیشتری دارد، اضافه کردن هشتگ در وردپرس وسازماندهی ان ها نمونه ای امکانات این افزونه است. با استفاده از افزونه می توانید با دستور username@ کاربر مورد نظر را مورد توجه خود قرار داده و با کلیک روی این دستور مستقیم به صفحه شخصی کاربر بروید.

چنانچه قسمت username@ برای شما کار نکرد، از پیشخوان وردپرس و قسمت تنظیمات، روی لینک hashtag کلیک نموده، وارد تب usernames شده و در بخش Handeling of @username نحوه پاسخ آن را مانند تصویر زیر تعیین نمایید.

هشتگ در وردپرس

تصویری به طور نمونه از خروجی را در زیر می بینید:

هشتگ در وردپرس

بله همانطور که دیدید با افزونه هشتگ در وردپرس کار جستجو را برای ما راحت می کند. در واقع هشتگ در وردپرس، ترکیبی از دسته بندی با برچسب است. همچنین دیگر قابلیت افزونه، یعنی منشن کردن کاربر دلخواه را نیز به شما آموزش دادیم. تا اموزشی دیگر بدرود.

 

دانلود افزونه

ناشر محصول

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی هستم. کارشناسی ارشد ای تی. کار تولید محتوا و طراحی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!