دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

بهترین افزونه های فایروال وردپرس

خانه » آموزش وردپرس » بهترین افزونه های فایروال وردپرس

بهترین افزونه های فایروال وردپرس

سلام دوستان. ایا تابحال با افزونه های فایروال وردپرس اشنا شدید. اطلاع دارید که به چه منظور استفاده می شوند؟ پلاگین‌های فایروال وردپرس از وب‌سایت شما در مقابل هک شدن، حملات جستجوی فراگیر(brute force) و محروم سازی از سرویس (DDOS) حفاظت می‌کنند. با ما همراه باشید تا با بهترین افزونه های فایروال وردپرس اشنا شوید.

بهترین افزونه های فایروال وردپرس

بهترین افزونه های فایروال وردپرس

افزونه فایروال وردپرس چیست؟

افزونه فایروال وردپرس (همچنین به عنوان فایروال وب یا WAF شناخته می شود)، به عنوان سپر بین وب سایت شما و تمام ترافیک های ورودی عمل می کند. این فایروال های وب کاربردی، ترافیک وب سایت را نظارت می کنند و بسیاری از تهدیدات امنیتی مشترک را قبل از رسیدن به سایت وردپرسی، مسدود می کنند.

این افزونه های کاربردی وردپرس، علاوه بر افزایش امنیت وردپرس، همچنبن به افزایش سرعت وردپرس نیز کمک می کند.

فایروال های وردپرس دو نوع دارند:

DNS Level Web Firewall :این فایروال‌ها مسیر ترافیک وب‌سایت را از طریق سرورهای پراکسی ابری خود مسیردهی می کند این کار به آنها اجازه می‌دهد که فقط ترافیک واقعی را به سرور وب شما بفرستند.

Application Level Firewall :این پلاگین‌های فایروال وقتی ترافیک به سرور شما می‌رسد و قبل از بارگیری اکثر اسکریپت‌های وردپرس آن را بررسی می‌کند. این روش در کاهش لود سرور به اندازه فایروال سطح DNS تاثیرگذار نیست.

پیشنهاد می کنیم  مطلب اقدامات امنیتی در مقابل حمله brute force در وردپرس را مطالعه بفرمایید.

حالا بیاید بهترین افزونه های فایروال وردپرس را بررسی و مقایسه کنیم:

Cloudflare

بهترین افزونه های فایروال وردپرس

Cloudflare به عنوان سرویس رایگان CDN شناخته شده است که شامل حفاظت DDoS اولیه نیز می باشد. با این حال، برنامه رایگان آنها شامل فایروال نرم افزار وب نیست. برای WAF شما باید برای برنامه Pro ثبت نام کنید.

Cloudflare یک فایروال سطح DNS است که به این معنی است که ترافیک شما از طریق شبکه انجام می شود. این کار عملکرد وب سایت شما را بهبود می بخشد و زمان خرابی و مشکل در بارگذاری سایت را در صورت ترافیک زیاد کاهش می دهد.

برنامه Pro شامل حفاظت از DDoS در برابر حملات لایه ۳ است. برای محافظت در مقابل حملات پیشرفته DDoS لایه ۵ و ۷، شما باید برنامه کاری خود را داشته باشید.

پیشنهاد میکنیم مطلب معرفی cdn و استفاده از ان در وردپرس را مطالعه بفرمایید.

Sucuri

 

بهترین افزونه های فایروال وردپرس

Sucuri یک شرکت برجسته امنیتی وب‌سایت برای وردپرس است. آنها در فایروال سطح DNS، از حمله جستجوی فراگیر(brute force) و نفوذ بدون اجازه به وب‌سایت پیشگیری می‌کنند همچنین دارای خدمات حذف بلک‌لیست و بدافزارها نیز هست.

تمامی ترافیک وب‌سایت شما به سرورهای کلادپراکسی می‌روند جایی که تک تک درخواست‌ها اسکن می‌شوند. ترافیک مشروع می‌تواند از این مسیر بگذرد و تمامی درخواست‌های مخرب مسدود می‌شوند.

Sucuri همچنین با کاهش دادن بار سرور از طریق بهینه‌سازی ذخیره سازی، سرعت بخشیدن به وب‌سایت و Anycast CDN، موجب بهبود عملکرد وب‌سایت شما می‌گردد. به این ترتیب از وب‌سایت شما در مقابل تزریق SQL، XSS، RCE، RFU و تمامی حملات شناخته شده حفاظت می‌کند.

SiteLock

بهترین افزونه های فایروال وردپرس

SiteLock یک شرکت امنیتی وب‌سایت شناخته شده دیگر است که فایروال اپلیکیشن وب‌سایت، محافظ DDoS، اسکن بدافزار و سرویس‌های حذف بدافزار ارائه می‌دهد.

WAF در SiteLock یک فایروال سطح DNS با یک سرویس CDN شامل تمام برنامه‌ها، برای بهبود عملکرد وب‌سایت شما، را دارا می‌باشد. آنها اسکن روزانه بدافزارها، نظارت بر تغییر فایل‌ها، هشدارهای امنیتی و حذف بدافزارها را به شما نوید می‌دهند.

تمامی پلنها شامل محافظ DDoS هستند، این در حالی است که محافظ پیشرفته DDoS به عنوان یک افزونه (add-on) وجود دارد. آنها همچنین به مشتریان خود این امکان را می‌دهند تا برای جلب اعتماد از نشان SiteLock در وب‌سایت خود استفاده کنند.

آنها همچنین با بسیاری از شرکت‌های میزبانی برای ارائه پلن basic خود به عنوان افزونه شراکت دارند.

Wordfence Security

بهترین افزونه های فایروال وردپرس

Wordfense یک پلاگین محبوب امنیتی وردپرس است که فایروال اپلیکیشن وب‌سایت در آن جای داده شده است. این پلاگین سایت وردپرس شما را از نظر بدافزارها، تغییرات فایل، تزریقات SQL، و مواردی دیگر نظارت می‌کند. همچنین، از وب‌سایت شما در مقابل حملات brute force و DDoS حفاظت می‌کند.

Wordfence یک فایروال سطح اپلیکیشن است، یعنی این فایروال بر روی سرور شما راه افتاده و ترافیک بد را بعد از رسیدن به سرور شما و قبل از بارگذاری وب‌سایتتان مسدود می‌کند. این شیوه موثرترین راه برای مسدود کردن حملات نیست. تعداد زیادی از درخواست‌های بد هنوز هم می‌توانند بار را بر روی سرور شما افزایش دهند. از آنجا که این پلاگین یک فایروال سطح اپلیکیشن است، وردپرس با شبکه ارائه محتوا (CDN) همراه نیست.

Wordfence  با اسکن‌های امنیتی تقاضا شده و زمانبندی شده همراه است. به این ترتیب به شما این امکان را می‌دهد تا از حوزه ادمین وردپرس خود به طور مستقیم و دستی به دنبال IPها و ترافیک‌های مشکوک گشته و آنها را مسدود کنید.

BulletProof Security

 

بهترین افزونه های فایروال وردپرس

BulletProof یک پلاگین امنیتی محبوب وردپرس است. این نرم افزار دارای یک فایروال داخلی، امنیت ورود، تهیه پشتیبان دیتابیس، حالت نگهداری و چندین ترفند امنیتی برای محافظت از وب سایت شما می باشد.

BulletProof یک تجربه کاربری بسیار خوبی را ارائه نمی دهد و بسیاری از مبتدیان ممکن است دشوار درک کنند که چه کاری باید انجام شود. BulletProof به طور خودکار فایل های htaccess وردپرس شما را به روز می کند و امکان محافظت از فایروال را فراهم می کند. نسخه premium آن، از ویژگی های اضافی برای نظارت بر نفوذ و فایل های مخرب در پوشه بارگذاری وردپرس شما ارائه می دهد.

نتیجه پس از مقایسه دقیق این افزونه های فایروال محبوب وردپرس، ما معتقدیم که Sucuri بدون شک بهترین فایروال است که می توانید برای سایتوردپرس خود دریافت کنید.

Sucuri بهترین فایروال سطح DNS با جامع ترین ویژگی های امنیتی است که به شما آرامش کامل می دهد. بعلاوه، عملکردی که شما از CDN خود دریافت می کنید بسیار چشمگیر است.

از اینکه تا انتها مطلب بهترین افزونه های فایروال وردپرس را مطالعه کردید بسیار سپاسگزارم. بی صبرانه منتظر انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان هستم. موفق باشید.

 

 

 

ناشر محصول

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی هستم. کارشناسی ارشد ای تی. کار تولید محتوا و طراحی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!