دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

تغییر پسورد وردپرس از طریق دیتابیس

خانه » آموزش وردپرس » تغییر پسورد وردپرس از طریق دیتابیس

تغییر پسورد وردپرس از طریق دیتابیس

سلام به همراهان همیشگی دهکده وردپرس، بحثی که امروز داریم یکی از مشکلات عادی افرادی است که با وردپرس کار می کنند. بسیاری از کاربران پس از چندی ، به دلایلی نمی توانند وارد داشبورد مدیریتی وردپرس خود شوند و بسیار وحشت می کنند.ما به شما نحوه تغییر پسورد وردپرس از طریق دیتابیس حتی در صورتی که قادر به بازیابی رمز عبور از طریق ایمیل خود نباشید را اموزش می دهیم.

تغییر پسورد وردپرس از طریق دیتابیس

تغییر پسورد وردپرس از طریق دیتابیس

ممکن است گاهی اوقات دسترسی شما به وردپرس از دست رفته باشد و یا مشکلی پیش امده باشد که نمی‌توانید وارد پنل مدیریت بشوید یا پسورد خودتان را فراموش کرده یا می‌خواهید نام کاربری پیش‌فرض مدیریت وردپرس را تغییر بدهید در این آموزش ما به شما روش تغییر تمام مشخصات یوزر در وردپرس را از طریق دیتابیس  توضیح خواهیم داد.

برای دسترسی به دیتابیس‌های سرور وارد کنترل پنل phpmyadmin شوید و بر دیتابیسی که سایت وردپرس بر روی اون ست شده است را باز کنید.

در اینجا لیستی از جداول دیتابیس سایت خودتان را تماشا می‌کنید در همین قسمت به دنبال جدول wp_user بگردید و دوبار روی ان کلیک کرده تا باز شود در اینجا یوزرهای سایت خود را تماشا می‌کنید که می‌توانید با زدن گزینه ادیت انها را ویرایش کنید.

در اینجا مشکلی که وجود دارد این است که فقط می توانید تمام مشخصات اکانت ها را تغییر بدهید اما امکان تغییر پسورد وجود ندارد ، چون پسورد در دیتابیس وردپرس به دلایل به صورت کد یا MD5 در امده است. که این نوع پسوردها یک الگوریتم محرمانه دارند که پسوردها را کد میکنند ، پس اگر پسوردتان را وارد کنید، دچار مشکل خواهید شد.

اما جای نگرانی نیست. کافی است تب کنار پسورد را بزنید، یک پنجره کوچک زیر ان باز خواهد شد و لیستی از encode های پسوردها را تماشا خواهید کرد. که ما به دنبال MD5 هستیم. و سپس انتخابش می کنیم . حالا باید پسورد خود را وارد نمایید وروی گزینه go کلیک نمایید تا به صورت خودکار تبدیل به MD5 شود.

تغییر پسورد وردپرس از طریق دیتابیس

همانطور که می بینید پسورد شما ثبت شد و می توانید وارد پنل ادمین خود شوید .این روش یکی از بهترین روش‌ها و امن‌ترین ها بود پیشنهاد می‌کنیم برای امنیت بیشتر از هیچ سرویس رایگان ارایه MD5 برای پسوردها استفاده نکنید و فقط از همین روش برای MD5 کردن پسورد خودتان استفاده کنید.

پس دیدید که تغییر پسورد وردپرس از طریق دیتابیس بسیار ساده می باشد. برای مطالعه سایر مطالب به دهکده وردپرس سر بزنید.

ناشر محصول

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی هستم. کارشناسی ارشد ای تی. کار تولید محتوا و طراحی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!