دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

بهترین افزونه های عضویت در وردپرس

خانه » پلاگین وردپرس رایگان » بهترین افزونه های عضویت در وردپرس

بهترین افزونه های عضویت در وردپرس

سلام دوستان. باید بدانید که یکی از مهم ترین بخش های هر سایت وردپرسی ،بخش عضویت است. برای اجازه دادن به برخی دسترسی ها و سایر خدمات نیاز است کاربران عضو شوند ، به همین جهت باید فیلد عضویت خوبی داشته باشید . افزونه های عضویت متعددی در وردپرس وجود دارد. در این نوشته قصد دارم بهترین افزونه های عضویت در وردپرس را به شما معرفی کنم و برخی از امکانات و قابلیت ها را به شما نشان دهم.  با ما همراه باشید.

بهترین افزونه های عضویت در وردپرس

همانطور که اشاره کردم از مهم ترین بخش های یک سایت وردپرسی ، عضویت و ورود است. بنابراین این بخش باید ویژگی های خاص خود از جمله امنیت کافی، چیدمان درست، ظاهر مناسب و … شامل شود. بنابراین باید افزونه ای قوی برای عضویت در وردپرس انتخاب کرد تا این ملاک ها را داشته باشد. چند نمونه از حرفه ای و بهترین افزونه های عضویت در وردپرس را به شما معرفی می کنم.

افزونه یوزر پرو

بهترین افزونه های عضویت در وردپرس

 

پلاگین User Pro از بهترین افزونه های عضویت در وردپرس برای ایجاد پروفایل حرفه ای کاربران است ، که باعث می شود از محیط ورود، ثبت نام و داشبورد تکراری وردپرس خلاص شوید و یک سیستم حرفه ای با امکانات ویژه برای بخش پروفایل کاربری در سایت خود ایجاد نمایید. با استفاده از افزونه یوزر پرو ، کاربران میتوانند بدون ورود به داشبود وردپرس، در سایت شما ثبت نام کنند، وارد پنل پروفایل خود شوند، اطلاعات پروفایل خود را ویرایش کنند، برای شما مطلب ارسال کنند و … .

پلاگین User Pro به دلیل امکانات گسترده و جذابی که دارد، یکی از پرفروش ترین پلاگین های وردپرس است.

 

دانلود افزونه user pro

بهترین افزونه های عضویت در وردپرس

افزونه MemberPress وردپرس

بهترین افزونه های عضویت در وردپرس

memberpress  یکی از محبوب ترین و بهترین افزونه های عضویت در وردپرس است.  MemberPress راه اندازی و استفاده اسان دارد. این  افزونه وردپرس می تواند به طور خودکار قیمت، ورود به سیستم، حساب، و  پیام تشکر شما برای کاربران خودرا براحتی تنظیم کند. MemberPress دارای کنترل دسترسی قدرتمند است که به شما امکان محدود کردن دسترسی به هر محتوایی از جمله پست ها، صفحات، دسته ها، برچسب ها، فایل ها و غیره را می دهد.

به شما امکان می دهد محتوا محدودی را به اعضا پس از یک زمان مشخص نمایش دهید. این یک ویژگی بسیار مفید برای فروش دوره های آنلاین یا مواد آموزشی است. :پشتیبانی از سرویس های ایمیل AWeber، MailChimp، GetResponse و MadMimi. همچنین با خدمات وب آمازون و Blu-ray برای میزبانی پادکست ادغام شده است. این افزونه قابلیت پشتیبانی داخلی از تمامی کارت های عضو شتاب را دارد.

Login Designer

بهترین افزونه های عضویت در وردپرس

این افزونه برای سفارشی سازی فرم های عضویت و ورود به وردپرس بسیار مناسب است. این افزونه  بیشتر بر روی بهینه‌سازی و تغییر ظاهر تمرکز دارد و به کمک آن می‌توان بسیار سریع و ساده فرم خود را سفارشی‌سازی کرد. این افزونه طیف متنوعی از تنظیمات و سفارشی‌سازی‌ها را ارائه می‌دهد.

امکانات افزونه Login Designer

  • امکان تغییر رنگ‌بندی‌ها
  • تنظیم پس‌زمینه
  • دارای پیش‌نمایش زنده از تغییرات
  • امکان تغییر سایز و جایگاه تمامی فیلدها
  • دارای چندید سبک از پیش تعریف‌شده
  • امکان تعیین نمایش یا عدم نمایش عناصر درون فرم
  • و…

این افزونه بیش از 2000 نصب فعال داشته و امتیاز 4.9 از 5 را کسب کرده است. برای تنظیم تغییرات دلخواه بر روی فرم ورود می‌توانید بسیار ساده عمل کرده و از قسمت سفارشی‌سازی وردپرس اقدام کنید.

افزونه Restrict Content Pro وردپرس

بهترین افزونه های عضویت در وردپرس

 

کار با این افزونه بسیار راحت است و رابط کاربری جذابی دارد. پشتیبانی از mailchimp و مدیریت ایمیل از دیگر ویژگی های مهم این پلاگین وردپرس است.  این افزونه وردپرس دارای پشتیبانی کامل از تمامی درگاه های پرداخی است.

افزونه LearnDash وردپرس

بهترین افزونه های عضویت در وردپرس

 

یکی دیگر از بهترین افزونه های عضویت در وردپرس learn dash می باشد. کار با این افزونه بسیار راحت است . همچنین  می توانید با ابزارهای پیشرفته به راحتی محتوای عضویت خود را به سطوح، گروه ها و غیره سازماندهی کنید.

دارای قسمت vip برای محدود کردن و طبقه بندی کاربران. LearnDash به شما امکان می دهد تا به راحتی دوره های آنلاین را ایجاد و به فروش برسانید. این افزونه دارای ماژول های پیشرفته ای است که به شما اجازه می دهد تا بهتر از سایر پلاگین های وردپرس به مدیریت کاربران عضو شده در سایت بپردازید. همچنین پشتیبانی قدرتمند از تمامی درگاه های پرداخت دارد.

مهم ترین ویژگی این افزونه سازگاری با ووکامرس است.

Admin Custom Login

بهترین افزونه های عضویت در وردپرس

افزونه Admin Custom Login توانایی سفارشی‌سازی صفحه ورود به سیستم مدیریتی وردپرس و فرم‌های ثبت‌نام را با توجه به سلیقه کاربر دارد. افزونه بستری فراهم می‌کند تا رنگ پس‌زمینه، تصویر پس‌زمینه، اسلایدشو پس‌زمینه، رنگ فرم ثبت‌نام، فونت فرم ورود به سیستم، موقعیت فرم ورود به سیستم، اضافه کردن آیکون رسانه‌های اجتماعی و… را سفارشی کنید.

 افزونه StwoMember وردپرس

بهترین افزونه های عضویت در وردپرس

s2member نسخه رایگان پلاگین وردپرسی است . نسخه حرفه ای ان نیز وجود دارد. دانلود و نصب این پلاگین راحت است . دارای ویژگی Dropping content و پشتیبانی از تمامی درگاه های پرداخت. پشتیبانی از mailchimp. سازگار با BBpress و Budypress. همچنین دارای یک پایگاه اطلاعاتی گسترده برای پشتیبانی از کاربران می باشد.

پیشنهاد می کنیم مطلب حذف اکانت کاربر توسط خودش در وردپرس را مطالعه بفرمایید.

بنابراین بهترین افزونه های عضویت در وردپرس را دیدید. هرکدام از یک نظر خوب هستند. انتخاب با خودتان است. ممنون از اینکه برای خواندن این مطلب وقت گذاشتید. بدرود.

 

 

ناشر محصول

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی هستم. کارشناسی ارشد ای تی. کار تولید محتوا و طراحی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!