دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

ابزارهای هوش مصنوعی در وردپرس

خانه » آموزش وردپرس » ابزارهای هوش مصنوعی در وردپرس

ابزارهای هوش مصنوعی در وردپرس

درود بر شما عزیزان. در این نوشته قصد دارم ابزارهای هوش مصنوعی را در وردپرس مورد بررسی قرار بدم و آن ها را به شما معرفی کنم.همانطور که می دانید  هوش مصنوعی نوعی فناوری کامپیوتری است که از آن برای ارائه راه حل های هوشمندانه تر در رایانه ها، برنامه ها، دستگاه های موقعیت یاب، تلویزیون های هوشمند و مواردی از این دست استفاده می شود. اما امروز میخواهیم کاربرد ابزارهای هوش مصنوعی در وردپرس را برای شما توضیح دهیم.

ابزارهای هوش مصنوعی در وردپرس

ابزارهای هوش مصنوعی در وردپرس

تعریف هوش مصنوعی:

مفهوم هوش مصنوعی توسط John McCarthy در سن ۵۰ سالگی ، به عنوان علمی برای ساخت ماشین‌های هوشمند تعریف شد و تا به امروز کاربردهای فراوانی در حوزه‌های مختلفی داشته است. هوش مصنوعی ، هوشی که یک ماشین در شرایط مختلف از خود نشان می‌دهد، گفته می‌شود. به عبارت دیگر هوش مصنوعی به سیستم‌هایی گفته می‌شود که می‌توانند واکنش‌هایی مشابه رفتارهای هوشمند انسانی از جمله درک شرایط پیچیده، شبیه‌سازی فرایندهای تفکری و شیوه‌های استدلالی انسانی و پاسخ موفق به آنها، یادگیری و توانایی کسب دانش و استدلال برای حل مسایل را داشته باشند. بیشتر نوشته‌ها و مقاله‌های مربوط به هوش مصنوعی، آن را به عنوان «دانش شناخت و طراحی عامل‌های هوشمند تعریف کرده‌اند.

هوش مصنوعی در وردپرس

این فناوری می تواند تجربه کاربری بهتر و هوشمندانه تری را برای کاربران به ارمغان بیاورد. برای مثال، می تواند جستجو سایت وردپرس شما را بهبود ببخشد، گرامر و املای کلمات مطالب را بررسی کند، مطالب مرتبط با نوشته را نمایش دهد، فروش محصولات شما را افزایش دهد و مواردی از این دسته که به کمک این فناوری قابل انجام است .بکار گرفتن از هوش مصنوعی در سایت ، سبب جلب مخاطبین، برقراری ارتباط راحت با کاربران ،قیمت گذاری هوشمندانه در قسمت فروش محصولات و … می شود.نکته مثبت استفاده از هوش مصنوعی در وردپرس ، صرفه جویی در زمان و بکارگیری کمتر نیروهای انسانی است.

حالا اگر موافق باشید نمونه‌هایی از موارد استفاده هوش مصنوعی در وردپرس را با هم بررسی کنیم.

1- استفاده از هوش مصنوعی برای موتورهای جستجو

هوش مصنوعی در وردپرس

افزونه  WordLift 

ایده ی موجود در این افزونه ی هوش مصنوعی بر اساس بهره مندی از زبان بشر برای ایجاد محتوای بهتر است. این افزونه در تلاش برای درک بهتر و فراهم کردن اطلاعاتی است که افراد به دنبال آن هستند تا در موتورهای جستجو نیز وضعیت بهتری داشته باشید. به نوعی سئو کپی رایتینگ.

برای وردپرس فراهم کردن تصاویر، حقایق، لینکها به نوعی که مطالب بیشتر درگیر کننده باشند و همچنین کمک می کند تا مطالب با برچسب Schema برای سئو و ایندکس شدن بهتر باشند. همچنین محتواهایی را به خواننده پیشنهاد می کند تا خواننده را بیشتر در سایت نگاه دارد. نتیجه ی این کار افزایش ترافیک سایت،افزایش بازدید صفحات و نرخ تبدیل بیشتر خواهد بود.

2- استفاده از هوش مصنوعی در قسمت چت و ارتباط با کاربران

هوش مصنوعی در وردپرس

افزونه Free Live Chat + 24/7 Automated Bot

افزونه چت زنده و ربات پاسخگوی 24 ساعته به شما کمک میکند بدون اینکه از کسی کمک بگیرید یا استخدام کنید بخواهید گفتگو های شما را انجام دهد.

این ربات به تدریج یک پایگاه اطلاعاتی از سئوالات و پاسخ های مرتبط با آن را تشکیل میدهد. این ربات با گذشت زمان و مشاهده ی مکالمات شما با مخاطبان عملکرد خودش را بهبود می بخشد.

ضمنا هر زمان لازم شد یا آنلاین باشید می توانید کنترل را خودتان به دست بگیرید.

3- جلوگیری از نفوذ بدافزار ها و ویروس ها

هوش مصنوعی در وردپرس

Quttera Web Malware Scanner یک ابزار مفید و موثر برای وردپرس می باشد، که با بکار بردن آن قادر به اسکن بدافزارها در سایت وردپرسی خود و محافظت از آن خواهید بود. این ابزار به شما کمک می کند تا از نفوذ ویروس‌ها، تروجان‌ها و اکثر بدافزارها به سایت شوید جلوگیری کنید. همینطور این ابزار اضافه ‌شدن شما به لیست سیاه گوگل را اطلاع می‌دهد، تا بتوانید در کمترین زمان ممکن این مشکل را حل کنید.

بکاربردن هوش مصنوعی در این افزونه باعث شده است علاوه بر ویروس های تعریف شده، می تواند ویروس ها و بدافزارهای جدید را نیز شناسایی کند و پشتیبانی 24 ساعته سبب محبوبیت این افزونه شده است.

پیشنهاد می کنیم نوشته ابزار های تست امنیت سایت را از دهکده وردپرس مطالعه کنید.

4-بکاربردن هوش مصنوعی در محتوای سایت

هوش مصنوعی در وردپرس

افزونه Aimojo

این افزونه نسخه تکامل یافته تر افزونه ی وردپرسی Affinitomics استکه نسخه جدید 10 بار سریعتر کار خواهد کرد. این افزونه ی وردپرسی دسته بندی ساختار یافته ای جدیدی به سایت وردپرسی شما اضافه می کند که به خود افزونه کمک میکند محتوای شما را بهتر سازمان دهی کند. نتایج جستجوی بهتر،فهرست پیوندهای (لینکهای ) متنی و منوها. در نتیجه باعث افزایش قابلیت استفاده و نرخ تبدیل بیشتر میگردد. این افزونه یاد میگیرد و دسته بندی خود سازماندهی شده ای دارد که با تجربه ماشین یادگیری تغییر می کند.

5- بکار بردن هوش مصنوعی برای قیمت ‌گذاری هوشمند و کمپین‌های جغرافیایی

هوش مصنوعی در وردپرس

افزونه WooCommerce Darwin Pricing Integration

افزونه وردپرسی تخفیف هوش مصنوعی فروشگاه ساز ووکامرس داروین، بهترین کد تخفیف را سعی می کند ارایه بدهد. این افزونه با استفاده از هوش مصنوعی و تجزیه تحلیل آماری سعی میکند بهینه ترین تخفیف قابل ارائه ترغیب کننده را در هر مکانی پیشنهاد دهد تا بتوانید به صورت کوپن تخفیف از آن استفاده کنید.

با گذشت زمان همچنین این افزونه به صورت یک ماشین یادگیرنده تلاش میکند تا اطلاعاتی را از بازار شما پیدا کند و با گذشت زمان فرصت های کسب و کاری را به شما پیشنهاد دهد.

هوش مصنوعی دامنه وسیعی دارد.این بود نمونه ای از کاربرد هوش مصنوعی در وردپرس.

بدرود.

 

 

ناشر محصول

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی هستم. کارشناسی ارشد ای تی. کار تولید محتوا و طراحی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!