دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

ساخت نسخه موبایل وردپرس با wptouch mobile plugin

خانه » آموزش وردپرس » ساخت نسخه موبایل وردپرس با wptouch mobile plugin

ساخت نسخه موبایل وردپرس با wptouch mobile plugin

با سلام ، امروز قصد داریم یک افزونه جدید و بسیار کاربردی به شما معرفی کنیم. همانطور که می دانید با رشد چشم گیر تکنولوژی کاربران از گوشی های همراه نسبت به کامپیوترهای رومیزی استفاده بیشتری می کنند تا دسترسی راحت تری داشته باشند. افزونه ای که می خواهیم معرفی کنیم برای وبسایت های وردپرس شماست که می خواهید مشتریان و کاربران موبایلی خود را از دست ندهید و  راحت تر به آن دسترسی داشته باشند و بهتر و سریعتر اطلاعات لود شوند. WPtouch یک افزونه تلفن همراه برای سایت وردپرس است که به طور خودکار یک تم ساده  برای بازدید کنندگان تلفن همراه به وب سایت وردپرس شما اضافه می کند.

ساخت نسخه موبایل وردپرس با wptouch mobile plugin

ساخت نسخه موبایل وردپرس با WPtouch Mobile Plugin

 

افزونه wptoch  mobile plugin

WPtouch یک افزونه تلفن همراه برای وردپرس است که به طور خودکار یک تم ساده و ظریف برای بازدید کنندگان تلفن همراه به وب سایت وردپرس شما اضافه می کند. افزونه محبوب wptoch mobile plugin در وردپرس بسیار کاربردی است و تابحال بیش از 300000نصب فعال داشته و امتیاز 3.6 را کسب کرده است. پنل مدیریت WPtouch و Customizer WordPress اجازه می دهد تا بسیاری از جنبه های ظاهر وبسایت خود را سفارشی کنید و نسخه سریع ، کاربر پسند و شیک از سایت خود را به بازدید کنندگان تلفن همراه خود بدون نسخه بیتی تغییر دهید. تم دسکتاپ دست نخورده باقی می ماند و همچنان برای بازدیدکنندگان غیر موبایل شما نمایش داده می شود.

ویژگی های افزونه wptoch mobile plugin

– امکان یکسان بودن قالب اصلی سایت شما با نسخه ی موبایلی
– امکان گذاشتن تبلیغات
– امکان تغییر آیکون های پیشفرض
– امکان درست کردن دستی قالب
– پشتیبانی از API Key
– امکان نوشتن در Footer message به صورت دستی و بدون کد نویسی

نصب و فعالسازی افزونه wptoch mobile plugin

پس از نصب و فعالسازی افزونه وارد صفحه پیشخوان سایت وردپرس خود شوید و وارد زیرمنوی wptoch شوید. روی آن کلیک کنید تا وارد صفحه تنظیماتش شوید. مانند تصویر زیر:

ساخت نسخه موبایل وردپرس با WPtouch Mobile Plugin

 

همانطور که در تصویر می بینید روی دکمه general کلیک کنید تا وارد صفحه تنظیمات شوید و بتوانید سفارشی سازی کنید.

wptouch title  :که باید در آن عنوان سایت خود را وارد کنید. این عنوان به طور پیش فرض عنوان سایت شما را خواهد گرفت،که درنسخه موبایلی میتوانید آن را تغییر دهید.

display wptouch for mobile visitors: با فعال کردن این گزینه هرگاه کاربری وارد وبسایت وردپرس شما شود ،شناسایی می شود و نسخه موبایلی نیز به او پیشنهاد داده می شود.

landing pages: دراین بخش می توانید در نسخه موبایلی ادرس موردنظر برای صفحه اصلی و صفحه مطالب تعریف کنید.به عنوان مثال می توانید نسخه موبایل خود را در ادرسی مثل www.dehkade-wp.ir/mobile وارد کنید.تا سایتتان در موبایل با این ادرس لود شود.

DESKTOP / MOBILE SWITCHING : با فعال کردن این گزینه می توانید کاربران را از موبایل به دستکتاپ انتقال دهید و بالعکس.

page zoom: همانطور که از نامش پیداست به نسخه موبایلی این قابلیت را می دهد تا روی قسمت تصاویر و متن ها زوم کنید.

در بخش devices می توانید انواع دستگاه های مختلف برای نمایش نسخه موبایلیتان را از قبیل ios,andriod,… انتخاب کنید.بخش بعدی که menu setting  می باشد در آن می توانید منوی خود را سفارشی سازی کنید.ساخت نسخه موبایل وردپرس با WPtouch Mobile Plugin

 

Enable parent items as links: با انتخاب این گزینه منوهای اصلی لینک دار شده و با کلیک روی آنها می توان کاربر را به ادرس موردنظر هدایت کرد.

Use menu icons : با انتخاب این گزینه منوهای شما ایکون دار می شوند.

Show login in menu: و در انتها با فعال کردن این بخش منوی صفحه ورود به وردپرس نیز در منو اضافه خواهد شد. اگر سایت شما کاربر محور می‌باشد می‌توانید از این گزینه برای دسترسی بهتر کاربران به محیط کاربری خود استفاده کنید.

سفارشی سازی قالب وردپرس در نسخه موبایلی

همانطور که میبیند با انتخاب گزینه customize theme می توانید نسخه موبایلی خود را سفارشی سازی کنید،استایل و رنگ بندی آن را تغییر دهید.

ساخت نسخه موبایل وردپرس با WPtouch Mobile Plugin

سایر بخش‎های این پلاگین نیز در نسخه تجاری  آن در دسترس است که با خریداری آن می‌توانید از آنها استفاده کنید. به عنوان نمونه امکاناتی همچون انتخاب قالب دلخواه و افزودنی‌های افزونه که با استفاده از آن می‌توانید تغییرات بزرگی را در نسخه موبایلی سایت خود اعمال نمایید.

 

دانلود افزونه

پیروز باشید.

ناشر محصول

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی هستم. کارشناسی ارشد ای تی. کار تولید محتوا و طراحی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!