دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

تاثیر ریپورتاژ اگهی بر بازاریابی محتوا و SEO

خانه » آموزش وردپرس » تاثیر ریپورتاژ اگهی بر بازاریابی محتوا و SEO

تاثیر ریپورتاژ اگهی بر بازاریابی محتوا و SEO

درود بر شما عزیزان. این روزها دیجیتال مارکتینگ بسیار گسترش یافته و پیچیده تر شده است و فقط افرادی موفق هستند که بتوانند که در تولید محتوا خلاقیت داشته باشند و در بازاریابی محتوا از تکنیک های جذاب استفاده کنند. انتشار رِیپورتاژ آگهی در قالب کمپین‌های ویرلن، بهترین تکنیک بازاریابی محتوا و سئو در ایران است. با مطالعه این نوشته با تاثیر ریپورتاژ اگهی بر بازاریابی محتوا و SEO اشنا می شوید. پس با ما همراه باشید.

تاثیر ریپورتاژ اگهی بر بازاریابی محتوا و SEO

تاثیر ریپورتاژ اگهی بر بازاریابی محتوا و SEO

مدیران بازاریابی و مسئولین وب سایت شرکت ها در گوگل بدنبال روش های جدید سئو و بهینه سازی سایت هستند و مشاهده میکنند که به تازگی سایت های تبلیغاتی و آموزش سئو یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی و سئو را رپورتاژ آگهی معرفی می کنند.اما

ریپورتاژ اگهی چیست؟

ریپورتاژ آگهی با تبلیغ آگهی ارتباط دارند. به این معنی که شما تبلیغ محصول یا سایت خود را در قالب و چهار چوب یک متن و مقاله خبری و با لینک سایت خود در یک سایت خبری یا هر سایت مناسب منتشر کرده و برای همیشه آن را تبلیغ می کنید و به این ترتیب است که می توانید رتبه سایت خود را پایین آورده و محصول خود را به فروش برسانید.

تاثیر ریپورتاژ اگهی بر بازاریابی محتوا و SEO

تیتر ریپورتاژ آگهی یا همان ریپورتاژ خبری مانند سایر خبر ها در صفحه اول سایتهای خبری برای کابران قابل مشاهده است و مهم اینکه این خبر تبلیغاتی از سایتهای منتشر کننده حذف نمیشود و بنابراین یک اثرگذاری ماندگار دارد . همچنین بدلیل اینکه کاربران به این بصورت با خدمات و محصولات تبلیغ دهنده آشنا می شود اثرگذاری بیشتری نیز خواهد داشد . همچنین در صورت انتشار ریپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها معتبر میتواند اعتبار بسیار بالایی را برای تبلیغ دهنده ایجاد کند.

ریپورتاژ آگهی برای افزایش فروش

ریپورتاژ آگهی امروز یکی از بهترین راهکارها برای معرفی محصولات و خدمات جدید است و اگر در تولید محتوای رپورتاژ آگهی بتوانید استاندارد های جدید را رعایت کنید ، میتوانید از این تکنیک برای افزایش فروش با کمترین هزینه استفاده کنید.

البته وبمستران و سئوکارها اغلب رپورتاژ را بدلیل تاثیر فوق العاده ای که برای سئو سایت دارد میشناسند اما درواقع امروز این روش جایگاه بسیار مهمی به عنوان راهکار افزایش فروش پیدا کرده است.

ریپورتاژ آگهی برای سئو و بهینه سازی سایت 

از زمانی که رتبه اول گوگل برای کسب و کار های بزرگ و کوچک بهترین راه جذب مشتری و درآمد شد ، رقابت بالا گرفت و همه بدنبال بهترین روش برای بهینه سازی سایت و سئو هستند . اما با توجه به الگوریتم های جدید گوگل باید همواره دانش و تجربه خود را تقویت کنیم و از روش های جدید سئو برای دستیابی به رتبه اول جستجوی گوگل استفاده کنیم. مزایای ریپورتاژ که باعث تاثیرگذاری بالا بروی رتبه گوگل میشود :

  • هایپر لینک چند کلمه کلیدی بصورت فالو .
  • اتوریتی و رتبه بسیار بالای خبرگزاری ها که باعث تاثیرگزاری بالای رپرتاژ بر رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد.
  • عدم حذف رپرتاژ از سایتها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری آن بر سئو سایت میشود .

تاثیر ریپورتاژ اگهی بر بازاریابی محتوا و SEO

چهارچوب یک ریپورتاژ اگهی

نوشتن یک ریپورتاژ آگهی – رپرتاژ آگهی مناسب چهارچوب و اصول خاص خود را دارد. یک ریپورتاژ آگهی خوب باید علاوه بر متن اصلی دارای عنوان مناسب بین ۱۳۰ تا ۱۷۰ کلمه باشد و حتما از کلمه کلیدی اصلی در عنوان مقاله استفاده کنید. بعد از انتخاب یک عنوان مناسب، باید برای جلب توجه خواننده که ترغیب شود ادامه متن و ریپورتاژ آگهی – رپرتاژ آگهی شما را بخواند یک مقدمه یا چکیده مناسب که حاوی مهم ترین اطلاعات متن اصلی و موضوع تبلیغ آگهی شما است، را بنویسید.

در ابتدای متن بهتر است موقعیت مکانی دفتر کارتان و همین طور تاریخ مناسب را درج کنید. حال نوبت به نوشتن متن اصلی تبلیغ آگهی شما است. سعی کنید در متن اصلی هدف کلی خود را خلاصه و مفید بیان کنید. در حدود چند پاراگراف برای متن اصلی کافی است و بهتر است از کلمات کلیدی در متن استفاده کنید. در مرحله آخر هم اطلاعاتی درباره شرکت و آدرس و شماره تلفن و هم چنین لینک مورد نظرتان را قرار دهید.

تولید محتوا بر اساس سفر مشتری

یا قبلا عبارت Content mapping را شنیده اید؟

نحوه تولید محتوا براساس استراتژی بازاریابی محتوا به شدت مهم است. تولید محتوای حرفه ای یعنی به اندازه ای مخاطبان را درک کنید که بتوانید برای هر مرحله از سفرشان، محتوایی ایجاد کنید تا مشتری را به خرید هدایت کند.

بنابراین اگر موفق شدید که مخاطبان را به سایت خود جذب کنید، به فروش یک مرحله نزدیک تر شده اید. در نتیجه کاربران وب سایت شما را بررسی می کنند، سپس در مورد محصولات شما فکر می کنند و در نهایت خرید می کنند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن همراه شماست تا از تمام پتانسیل‌های رپورتاژ آگهی برای بازاریابی محتوا و سئو SEO بهره‌ مند شوید و در برندینگاز رقبا پیشی بگیرید.

ممنون از اینکه با ما همراه شدید. امیدوارم مفهوم ریپورتاژ اگهی را متوجه شده باشید و تاثیر ریپورتاژ اگهی بر بازاریابی محتوا و SEO را درک کرده باشید. در صورت وجود هرگونه پرسش و ابهام با ما در میان بگذارید. متشکرم

 

ناشر محصول

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی هستم. کارشناسی ارشد ای تی. کار تولید محتوا و طراحی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

4 نظر! شما نظری ندارید؟!

  1. عالی و مثل همیشه پر انرژی و با دیدگاهی متفاوت و مووضوعات اثر بخش ظاهر شدید .. موفق و کامیاب باشید