دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

subdomain و تاثیر آن بر سئو

خانه » آموزش وردپرس » subdomain و تاثیر آن بر سئو

subdomain و تاثیر آن بر سئو

سلام دوستان. شاید خیلی از شما عزیزان با مفهوم domain , subdomain  اشنا نشده باشید و اطلاعی نداشته باشید. بنابراین قصد دارم در این مطلب راجع به subdomain و تاثیر آن بر سئو برای شما مطلب تهیه کنم. از لحاظ فنی زیرشاخه در یک دامنه برای موتورهای جستجو بهتر است ولی شما نباید تلاش برای به دست آوردن جایگاه مناسب در موتور های جستجو از طریق ساب دامنه و بلاگ نویسی و ایجاد محتوا در آن را متوقف کنید ، البته یک وبلاگ در یک زیر دامنه (ساب دامین) بهتر از نداشتن هیچ وبلاگی است.

subdomain و تاثیر آن بر سئو

subdomain و تاثیر آن بر سئو

در تمام بحث هایی که در مورد سئو در ارتباط با subdomain مطرح  شده، مسائل زیادی وجود دارد، یکی از رایج ترین بحث ها این است که  ایا باید محتوا را در زیرشاخه قرار داد یا زیر دامنه؟

چرا در نتایج موتورهای جستجو فقط یک ساب دامین پیدا می شود؟

ایا محتوای subdomain و دامنه اصلی در سئو تاثیری دارند؟

وجود زیر دامنه یا ساب دامین در سایت از لحاظ سئو نکته مثبتی است یا خیر؟

این کار زمانی برای دامنه اصلی مفید واقع می شود که بلاگ یا محتوای ایجاد شده در subdomain مطابق یا نزدیک به کلمات کلیدی و سئوی دامنه اصلی باشد و لینک دهی و مدیریت لینک بین ساب دامین و دامنه اصلی به خوبی انجام پذیرد. همچنین تکنیک هایی که روی دامنه اصلی دارید، روی subdomain خود نیز داشته باشید، تکنیک هایی مانند، تولید محتوای استاندارد، عدم خرید بک لینک پولی، استفاده از کلمات کلیدی مناسب و …

استفاده از محتوای تکراری دامنه اصلی در subdomain نیز کار اصولی نیست چون یک بحث تکراری و کپی شده برای موتورهای جستجو به حساب می رود،پس در subdomain   و تاثیر ان در سئو را خواهید دید، به مانند این می ماند که شما هم dehkadeh-wp.ir  را فعال داشته باشید و هم www.dehkadeh-wp.ir  ، پس حتی از محتوای کپی شده خود دامنه اصلی نیز سعی کنید که استفاده نشود.

subdomain و تاثیر آن بر سئو

مزایای استفاده استفاده از زیر دامنه

  • subdomain میتواند طراحی و سیستم مدیریت مجزا و مخصوص به خود را داشته باشد
  • زیر دامنه شما میتواند آدرس آی پی مخصوص به خود را داشته باشد
  • subdomain رایگان است و نیاز به پرداخت هیچ وجه اضافه ای نیست
  • به شما اجازه میدهد کلمه کلیدی مورد نظرتان را در آدرس سایت قرار دهید
  • subdomain را میتوانید بر روی یک هاست کاملا مجزا پیاده سازی کنید

همچنین با ساخت فولدرها و توسعه انها، به فعالیت و کسب وکار انلاین می توانید ادامه دهید اما قطعا اهمیت انها نزد موتورهای جستجو و تفاوت انها با زیردامنه ها را درک می کنید.

معایب زیر دامنه در سئو

مزیت زیر دامنه ها برای سئو محسوس می باشد، با این حال آنها یک معایبی هم دارند. مثلا: تنظیم و مدیریت زیر دامنه سخت می باشد. عیب دیگر ان این است که زیر دامنه ها همیشه معیار های دامنه اصلی را به ارث نمی برند ( به طور مثال. اگر دامنه اصلی شما رتبه صفحه پنج داشته باشد، زیر دامنه شما رتبه صفحه صفر می تواند داشته باشد به این خاطر که این دو برای گوگل چندان به طور نزدیک ارتباطی ندارند). در بیشتر موارد، همین مورد ممکن است باعث دور کردن خیلی از افراد شود. این به این معنی است که عملا شما باید زیر دامنه هارا از ابتدا دوباره بهینه سازی کنید.

پس نکته اصلی که وجود دارد این است که می توانید یک سایت مکمل در کنار سایت و کسب و کار اینترنتی خود بوسیله subdomain  داشته باشید و به طور کلی subdomain و تاثیر آن بر سئو را بررسی کردیم.

پیشنهاد می کنیم مطلب ساخت نسخه موبایل وردپرس با wptouch mobile plugin  را مطالعه بفرمایید.

بدرود.

ناشر محصول

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی هستم. کارشناسی ارشد ای تی. کار تولید محتوا و طراحی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!