دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

ساخت تبلیغات پاپ اپ در وردپرس

خانه » آموزش وردپرس » ساخت تبلیغات پاپ اپ در وردپرس

ساخت تبلیغات پاپ اپ در وردپرس

سلام دوستان. حتما برایتان پیش امده است که وقتی وارد سایتی می شوید تبلیغاتی به صورت ناخواسته با کلیک شما روی یک گزینه، پنجره دیگری باز می شود که حاوی تبلیغات است. به این نوع تبلیغات ، تبلیغات پاپ اپ می گویند. که البته این روزها اینترنت پر شده از پاپ اپ های خسته کننده و ازار دهنده. امروز افزونه ای برای ایجاد پاپ اپ معرفی می کنم که ظاهر زیبایی به سایتتان می دهد. برای ساخت تبلیغات پاپ اپ در وردپرس با ما همراه باشید.

ساخت تبلیغات پاپ اپ در وردپرس

ساخت تبلیغات پاپ اپ در وردپرس

تبلیغات پاپ اپ چیست؟

تبلیغات پدیده تکرار ناشدنی دنیا امروز ما هستند که هرگز از بین نمیروند و احتمالا فقط سبک و سیاقشان از دوره ای به دوره دیگر تغییر کند. حماسه بزرگی که تبلیغات در فضای مجازی و فیزیکی به راه انداخته اند مثال نزدنی است؛ خصوصا حالا که سفارش تبلیغات با وجود بی شمار وب سایت اینترنتی که روزانه هزاران بازدیده کننده دارند (رقمی که گاهی از بینندگان یک شبکه تلویزیونی فراتر می رود) ساده و ارزان تر شده است.

در دنیای گسترده ی اینترنت و وب راه های بسیاری جهت تبلیغات موجود می باشد. یکی از این راه ها پاپ آپ یا استفاده از تبلیغات باز شونده است که بازدیدکننده در صورت کلیک کردن در هرجای وبسایت تعدادی صفحه و سایت به طور ناگهانی باز می شوند.

افزونه simple popup manager افزونه ای وردپرسی و صد البته رایگان هست برای نمایش پاپ آپ در وردپرس توسط افزونه پنجره پاپ آپ میتوانید در هنگام ورود سایت پیغامی شامل تصویر،لینک،ویدئو یا هر چیزی که فکرش را کنید به بازدید کننده سایت خود نمایش دهید.

ساخت تبلیغات پاپ اپ در وردپرس

ویژگی های افزونه  simple popup manager

  • حجم کم و کاربری راحت
  • نمایش لایت باکس با استفاده از جی کوئری.
  • سازگار با تمامی مرورگرها
  • قابلیت تنظیم ابعاد پنجره
  • دارای ویرایشگر مخصوص برای نوشتن پیغام ها
  • قابلیت تنظیم روشنایی پس زمینه
  • و…

نحوه کار با افزونه simple popup manager:

همانند سایر افزونه ها، این افزونه را نیز دانلود و نصب و فعالسازی کنید. برای انجام تنظیمات از بخش تنظیمات وردپرس مدیریت پنجره پاپ آپ رو کلیک کنید. قسمت  وجه اشکال زدایی برای موقعی که میخواین افزونه را تست کنید یا متن هایتان را بصورت پیش نمایش ببینید باید تیک بزنید.

قسمت افزودن دکمه بسته هم در صورت تیک خوردن یه دکمه به شکل ضربدر گوشه بالای پنجره پاپ آپ نمایش داده می شود تا کاربر بتواندن بوسیله انف پنجره را ببندد و پیشنهاد میکنم تیکش را بزنید.

بخش مدت نمایش کوکی: این بخش را مشخص کردن تعداد نمایش در هر روز است. مثلا اگر 5 را وارد کنید 5 بار که صفحه ها توسط کاربر باز شود این پنجره نمایش داده می شود. و اگر در این قسمت عدد ۰ را وارد کنید یعنی بی نهایت که در همه صفحات بدون محدودیت پنجره تبلیغاتی نمایش داده می شود.

البته برای اینکه کاربران فراری نشوند روی 1 یا2 بگذارید.

در قسمت ابعاد سایز پنجره پاپ اپ را مشخص کنید و روشنایی پس زمینه را بین 0 و1 قرار دهید. 0 یعنی کاملا شفاف و 1 یعنی کاملا تیره. و در قسمت اصلی یعنی محتوای پاپ اپ می توانید عکس ،فیلم و ویدیو قرار دهید.

ضمنا برای زیبا تر شدن افزونه این کد هارا به فایل استایل قالب وردپرس سایتتان اضافه کنید.

#inPopUp{
border: 9px solid rgb(34, 34, 34);
border-radius: 13px 13px 13px 13px;
box-shadow: 0px 0px 10px 10px rgb(0, 0, 0);
}
#inPopUp p{
color:#000;
font-size:16px;
}

پس همانطور که دیدید برای ساخت تبلیغات پاپ اپ در وردپرس افزونه simple popup manager خیلی کاربردی بود. برای داشتن یک تبلیغات حرفه ای پاپ اپ در وردپرس می توانید از افزونه layered popups  استفاده کنید.

ممنون از همراهیتان در دهکده وردپرس. موفق باشید.

 

دانلود افزونه

ناشر محصول

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی هستم. کارشناسی ارشد ای تی. کار تولید محتوا و طراحی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!