دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

پخش آنلاین موزیک در وردپرس

خانه » آموزش وردپرس » پخش آنلاین موزیک در وردپرس

پخش آنلاین موزیک در وردپرس

با سلام. اگر شما به  سایت های دانلود موزیک سر زده باشید، می بینید که  وقتی شما ترانه ای را انتخاب می کنید قبل از دانلود ترانه می توانید به صورت آنلاین ترانه را گوش کنید و این قابلیت به شما این امکان را می دهد که متوجه شوید آیا دوست دارید ترانه ای که در حال پخش است را دانلود کنید یا خیر. باید بگوییم که به عنوان سیستم مدیریت محتوا وردپرس به صورت پیش فرض این قابلیت را دارد که یک فایل صوتی را ویرایش کند , پخش کند , جلو عقب کند , پلی لیست بسازد و … . اما قصد دارم در این نوشته نحوه پخش انلاین موزیک در وردپرس بدون افزونه را به شما اموزش دهم.

پخش آنلاین موزیک در وردپرس

پخش آنلاین موزیک در وردپرس

در بعضی مواقع شاید مایل باشید یک صدا یا موزیک را در سایت وردپرسی خودتان بصورت آنلاین برای پخش قرار بدید تا کاربران بدون نیاز به دانلود فایل بتوانند اون فایل رو بشنوند. افزونه های زیادی برای پخش آنلاین موزیک در وردپرس در مخزن اصلی وردپرس وجود دارد. اما دیگر نیازی به استفاده از افزونه نیست و می توانید با یک شورت کد کوتاه موسیقی و صوت مورد نظر خود را در وردپرس بصورت آنلاین پخش کنید. پیشنهاد می کنیم برای پخش صوت در سایتتان از html5 به جای فلش استفاده کنید. با اینکار دیگر نیازی نیست کاربر سایت شما فلش پلیر نصب کرده باشد. در نتیجه فایل صوتی شما برای همه قابل پخش خواهد بود.

 حال باید بگوییم که برای پخش انلاین موزیک در وردپرس  فقط کافیست کد زیر را در متن نوشته یا برگه سایت وردپرس خود قرار دهید. این کار با شورت کد انجام می شود.

[audio src=source.mp3]

لطفا توجه داشته باشید که باید لینک دانلود موزیک را به جای source.mp3 قرار دهید و وردپرس پلیر زیبا و html5 خود را در تمامی مرورگر ها به بهترین شکل ممکن برای کاربران سایت شما نمایش می دهد.

ویژگی های موزیک پلیر انلاین

  • طراحی جذاب و قابل تنظیم
  • پشتیبانی از فرمت های فایل  MP3 و OGG
  • قابلیت اجرا درتمام مرورگرهای اصلی  IE9 +، سافاری، اپرا، فایرفاکس، کروم
  • سازگاری با تمامی دستگاه های تلفن همراه
  • رتبه بندی ستاره کاربر

پخش آنلاین mp3 در وردپرس بدون افزونه

روش اول پخش آنلاین موزیک در وردپرس

پخش آنلاین موزیک در وردپرس

فایل موسیقی یا پادکستی که مدنظر شما است را از قسمت گزینش پرونده ها انتخاب کنید با این کار فایل شما آپلود می شود سپس به قسمت نوشته یا برگه بروید و فایل که قبلا آپلود شده را از قسمت افزودن پرونده چندرسانه ای انتخاب کنید.

پخش آنلاین موزیک در وردپرس

با کلیک روی افزودن پرونده چندرسانه ای و فایل موزیک یا هر فایل دیگر را که قبلا آپلود کردید انتخاب کنید سپس تصویر زیر برای شما نشان داده خواهد شد .

پخش آنلاین موزیک در وردپرس

پس از این می توانید نوشته خود را انتشار دهید.

روش دوم پخش آنلاین موزیک در وردپرس

از کدهای زیر می توانید در هر قسمت برگه یا نوشته برای پخش آنلاین موزیک در وردپرس استفاده نمایید.

[ audio ]  URL MP3 [ /audio ]
[ audio mp3="URL MP3"][ /audio ]

به جای URL MP3 در کدهای بالا آدرس فایل صوتی خود را قرار دهید. کد دوم تفاوتش با کد اول در این است که ظاهر پخش آنلاین موزیک فرق می کند.

روش سوم:

دقت داشته باشید که زمانی که در قسمت نوشته ها بر روی دکمه ی افزودن پرونده چند رسانه ای کلیک کردید در سمت چپ گزینه ای به نام ساخت فهرست پخش صوتی وجود دارد روی آن کلیک کنید ، سپس موسیقی خود را انتخاب کنید و بر روی ایجاد فهرست پخش تازه کلیک کنید.

پخش آنلاین موزیک در وردپرس

توجه کنید مطلب پخش آنلاین موزیک در وردپرس به پایان رسید. از خواندن نظرات و انتقادات شما خوشحال می شویم. لطفا با ما در میان بگذارید. سپاسگزارم

ناشر محصول

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی هستم. کارشناسی ارشد ای تی. کار تولید محتوا و طراحی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!