دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

تکنیک های ساخت بک لینک

خانه » آموزش وردپرس » آموزش سئو وردپرس » تکنیک های ساخت بک لینک

تکنیک های ساخت بک لینک

سلام دوستان وردپرسی. قبلا راجع به بک لینک و کارایی آن صحبت شد اما نوبت آن رسیده است که درباره ساخت بک لینک اطلاعاتی داشته باشیم. امروز با آموزش تکنیک های ساخت بک لینک در خدمت شما کاربران عزیز خواهیم بود. تا ادامه مقاله همراه ما باشید.

 

تکنیک های ساخت بک لینک

ساخت بک لینک

تکنیک های ساخت بک لینک

ساخت بک لینک بسیار مهم است ولی اگر ندانید که چگونه و به چه روشی کار می کند برای شما خطر آفرین است. بعضی افراد ساختن لینک را کاری در حد فعالیت های معمولی و عادی سئو می دانند که نیاز به توجه خاصی نداشته و به راحتی قابل انجام است. اما لینک های با کیفیت بالا و ارزشمند پارامتری است که برای رتبه بندی site-Off(رتبه رنک و سئو) بدست موتورهای جستجو بررسی می شود. این طور نیست که شما به راحتی و بطور یکسره برای یک سایت لینک بسازید و انتظار ارتقا در رتبه بندی داشته باشید. اگر فعالیت شما طبق اصول و قواعد مربوط بهساختن لینک نباشد، سایت شما جریمه خواهد شد.

ما در اینجا به بررسی روش هایی می پردازیم که شما برای ساختن لینک به دانستن آن ها نیاز دارید و به شما کمک خواهد کرد از جریمه شدن در امان بمانید:

1- فعالیت در سایر سایت ها (به صورت مهمان)

شما باید نسبت به مسئله پست مهمان هوشیار باشید و بدانید که گوگل درباره جریمه پست های مهمان اسپم جدی است. آگاه باشید که گوگل به طور دائم الگوریتم خود را تصحیح میکند تا پست های مهمان که از ارزش کمی برخودار هستند را حذف کند.اگر وبمستری به شما اطمینان کرد که برای آن محتوای با ارزش بسازید به شما اجازه نمی دهد که از سایت او فقط برای بدست آوردن بک لینک استفاده کنید. بلکه به شما اعتماد می کند که برای سایت آن مطالب و محتوای غنی و ناب بسازید تا کاربران و خوانندگان از آن استفاده کنند.

ساخت بک لینک

 بررسی رابطه پست مهمان و بک لینک ها:

هدف بلاگینگ خارجی(پست مهمان)، کسب بک لینک ها نیست. اگر انجام این کار را آغاز کنید،مدیر سایت متوجه این کار شما خواهد شد و شما کار خود را از دست خواهید داد. توجه داشته باشید که هدف اصلی این است که مطلب تا حد امکان، روشن، با ارزش و سودمند باشد. در کنار آن نیز شما میتوانید در محتوا به صفحات یا مطالب خودتان نیز لینک دهید. همیشه به یاد داشته باشید که بلاگینگ خارجی یک راه آرام برای بدست آوردن بک لینک های عالی است.

2- استفاده از اینفوگرافیک ها

آیا هنوز استفاده از نمودار ها و گراف های اطلاعاتی برای ساخت لینک یک راه قابل استفاده است؟بله. باید از این گونه نمودارها به طرز صحیحی استفاده نمود. استفاده از اینفوگرافیک ها در سایت های معتبر تبدیل به یک استراتژی مهم شده است.

ساخت بک لینک

3- در شبکه ها و صفحه های اجتماعی فعال باشید

ایجاد محتوا تنها نیمی از فعالیت های بازاریابی محتوا را شامل می شود. باقی فعالیت ها باید بر پایه رشد و ترقی محتوا باشد. یکی ازبهترین راه ها برای ترویج محتوای خود، حضور مستمر و گسترده در شبکه های اجتماعی است. اگر محتوای شما پیشرفت کند آنگاه است که شما لینک بدست می آورید.

ساخت بک لینک
زمانی که شما در رسانه ها و شبکه های اجتماعی فعال هستید مطالب و مقالات شما خوانده شده، پخش شده، اشاره و نام برده شده و در نهایت باعث می شود که شما لینک بدست آورید.وقتی توصیه میشود که در شبکه های اجتماعی فعال باشید منظور این نیست که زمان خود را در این رسانه ها بیهوده تلف کرده و چند دقیقه ایی را در جایی صرف کنید، بلکه باید یک سری از فعالیت های مرتبط را انجام دهید:

  1. لینک هایی از مقالات خود را در هر شبکه اجتماعی که عضو شده اید پست کنید.
  2. لینک ها را به گروه های شبکه اجتماعی LinkedIn که عضو آن ها شده اید پست کنید.
  3. پست ها را در Reddit(انجمن اخبار روز دنیا و منبع تمامی اخبار و شایعات مهم ) ثبت کنید.
  4. پست ها را در  growthhackers.com (هک رشد: میانبر زدن از شیوه‌های معمول بازاریابی و جلب کاربر، به شیوه‌هایی سریع‌تر، کارآمدتر و کم‌هزینه‌تر) ثبت کنید.

نکته: این یک راه غیر مستقیم برای برای بدست آوردن لینک است و باعث افزایش رتبه سایت مانند لینک در سایت های دیگر نمی شود. اما به هر حال اگر شما محتوای خود را در اختیار دیگران قرار دهید آن ها محتوا و مطلب شما را خوانده و به آن توجه کرده و لینک زدن به محتوای شما را آغازمی کنند.

4- درخواست لینک کنید

شاید درخواست لینک یک کار غیرمنطقی باشد اما راحت ترین راه برای دریافت لینک است.منظور این نیست که برای دریافت لینک تمنا و خواهش بیش از اندازه کنید یا به داد وستد و کاسبی لینک بپردازی. سعی کنید مقالات و محتوای دیگران را بخوانید تا هم از اطلاعات آن ها در صورت مفید بودن سود ببرید و هم محتوای آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. سپس با آن ها در ارتباط باشید و بگویید که برای فعالیت آن ها کار مفیدی انجام داده اید و حال آیا آن ها مایل هستند شما را یاری کنند؟مطمئن باشید که وقتی مشاهده کنند که کار مفیدی برایشان صورت گرفته شما را یاری می کنند.

ساخت بک لینک

5- برند شخصی خود را رشد دهید

رشد و ارتقا برند شخصی یکی از راه هایی است که در ضمن حرکت تدریجی و آهسته یکی از مطمئن ترین راه ها برای موفقیت است. ارتقا و رشد برند خودتان دست شما را برای انجام فعالیت های گوناگون و تغییرات و دیگر فعالیت های لازم باز می گذارد مانند حضور و سخنرانی در کنفرانس ها و جلسه ها، ارتباط با اهالی فن سئو.

ساخت بک لینک
حال بک لینک ها چه می شوند ؟

به طور طبیعی بدست خواهید آورد اما مانند دیگر روش های ساخت لینک زمان بر است. زمانی که برند و تجارت شما رونق بگیرد دیگران به شما لینک خواهند داد و شما در عدد بک لینک ها رشد خواهید داشت.

 

 

امیدواریم که از آموزش تکنیک های ساخت بک لینک استفاده لازم را برده باشید و بتوانید در زمینه ساخت بک لینک در سایت خود استفاده کنید با مقاله های بعدی دهکده وردپرس همراه ما باشید.

 

ناشر محصول

farzaneh sabry

farzaneh sabry

سلام.من یکی از اعضای تیم دهکده وردپرس هستم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

2 نظر! شما نظری ندارید؟!

  1. با تشکر از مطلب بسیار خوبتون دوست عزیز.
    ممنون بابت اینکه به سادگی و با توضیحات کامل بیان کردین این مطلب رو .
    امیدوارم موفق باشید.