دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

افزونه ساخت پی دی اف فایل

خانه » آموزش وردپرس » افزونه ساخت پی دی اف فایل

افزونه ساخت پی دی اف فایل

درود بر همه عزیزان ، شاید بسیاری از شما دوستان ،همکار ما باشید و سایت وردپرسی داشته باشید و هر روز باید مطالب تازه در سایتتان قرار دهید.در این نوشته قصد دارم افزونه بسیار کاربردی به شما ارایه دهم که امکان ساخت پی دی اف فایل را دارد و در انتهای نوشته خود می توانید قرار دهید.این افزونه از این لحاظ کارایی دارد که ممکن است، کاربران شما زمانی برای خواندن نوشته شما نداشته باشند و فایل پی دی اف آن را دانلود می کنند تا سر فرصت بتوانند آن را مطالعه کنند.

افزونه ساخت پی دی اف فایلافزونه ساخت پی دی اف فایل

ایتدا چند افزونه که پی دی اف فایل را می سازند را معرفی می کنیم و در ادامه ، کار با یکی از آن ها را بطور کامل به شما اموزش خواهیم داد:

1- افزونه PDF & Print by BestWebSoft

این افزونه قابلیت این را دارد که نسخه pdf از پست های شما را تهیه کند و حتی می تواند از آن پرینت بگیرد. همچنین می توانید قبل از ذخیره و  پرینت گرفتن ، استایل صفحات و پست هایی را که می خواهید ذخیره کنید را مشخص نمائید.

2- افزونه Print Friendly and PDF Button

این افزونه قابلیت تهیه PDF نوشته شما و پرینت از آن را دارد. خروجی بسیار با کیفیت است و کیفیت تصاویر بالاست.همچنین در این افزونه می توانید مشخص کنید چه قسمت هایی از پست شما پرینت گرفته شود.

3- افزونه Kalin’s PDF Creation Station

این افزونه وردپرس مانند افزونه های دیگر قابلیت پرینت و تهیه PDF را دارد و یکی از بهترین افزونه ها در این ردیف است. و همچنین این افزونه دارای پنل تنظیمات قوی و کاربردی می باشد.

4- افزونه WP Post to PDF Enhanced

این افزونه وردپرس دارای قابلیت ساختن ایجاد فایل پی دی اف از نوشته شما را دارد، و امکان دسترسی محدود کاربران را میسر می کند، یعنی فقط کاربرانی که عضو سایت هستند می توانند پی دی اف فایل را تهیه کنند.

و اما افزونه  WP Advanced PDF برای ایجاد فایل پی دی اف نوشته شما.

برای استفاده از این افزونه ابتدا باید این افزونه را نصب کنید و پس از فعالسازی در پنل پییشخوان وردپرس منویی با عنوان  wp advanced pdf اضافه می شود.تنظیمات کلی افزونه WP Advanced PDF  مانند تصویر زیر دوگزینه وجود دارد که برای نمایش پی دی اف باید تیک گزینه اول را فعال نمایید و برای اینکه در مدیریت نیز نمایش داده شود می توانید تیک گزینه دوم را نیز فعال نمایید.

ساخت فایل پی دی اف از نوشته

قسمت های دیگر تنطیمات را بررسی می کنیم.

availability

این قسمت سطح دسترسی را مشخص می کند، برای اینکه تمام کاربران فایل پی دی اف شما را مشاهده کنند باید در گزینه availability روی for all visitors  قرار دهید.

General

تنظیمات این بخش به صورت پیش فرض است و نیاز به تغییر ندارد. اما می توانید تگ ها، تاریخ پست ها و … را از 4 گزینه پایین تنظیم نمایید.

افزونه ساخت پی دی اف فایل

button positioning

این بخش برای دکمه نمایشی در خروجی می باشد و از نوشته شما فایل پی دی اف تهیه می کند.

همانطور که  در شکل زیر می بینید می توانید چینش دکمه را تعیین کنید و مکان دکمه که می توانید قبل متن، بعد متن و یا هر دو مشخص کنید.
گزینه آخر این بخش هم مربوط به تصویر نمایشی می باشد که می توانید آن را بر روی پیش فرض قرار دهید و یا شبیه به من شخصی سازی کنید و تصویر مورد نظرتان را قرار دهید.

ساخت فایل پی دی اف از نوشته

تنظیمات مربوط به فایل پی دی اف

افزونه ساخت پی دی اف فایل

در این بخش هم می توانید تنظیمات مربوط به هدر، فوتر و واترمارک را تعیین کنید و شخصی سازی کنید.

watermark

در اینجا هم تنظیمات مربوط به واترمارک را می توانید تهیه کنید و عکس و لوگوی دلخواه خود را قرار دهید.

افزونه ساخت پی دی اف فایل

این بود نحوه نصب و کار با افزونه  ساخت پی دی اف فایل . در انتها می توانید این افزونه را دانلود نمایید.سایر اموزش ها و مطالب مفید راجب وردپرس را از سایت دهکده وردپرس بخوانید. بدرود

 

دانلود افزونه

ناشر محصول

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی هستم. کارشناسی ارشد ای تی. کار تولید محتوا و طراحی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!