دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

تولید URL های بهینه برای سایت وردپرس

خانه » آموزش وردپرس » تولید URL های بهینه برای سایت وردپرس

تولید URL های بهینه برای سایت وردپرس

با سلام . با مطلب دیگری از اموزش وردپرس در خدمت شما عزیزان هستم. اگر به url پیشفرض وردپرس توجه کرده باشید اتوماتیک برای نوشته ها و مطالب در نظر گرفته می شود این url ها در مرورگر ها سازگاری ندارند به همین دلیل یک آدرس طولانی و نامفهوم را به کاربران نمایش می دهد که زیاد جالب و قابل پسند نیست . در صورتی که از url مناسب استفاده کنید در بهینه کردن سئو سایت خود کمک بسیاری کرده اید. برای اینکار نیاز به تولید URL های بهینه برای سایت وردپرس هستید. با ما همراه باشید.

تولید URL های بهینه برای سایت وردپرس

تولید URL های بهینه برای سایت وردپرس

چنانچه برای مطالب و برگه ها و … وبسایت خود از آدرس های بهینه و قابل فهم برای موتور های جستجو و همچنین مرور گرها استفاده شود در سئوی سایت ، بالا رفتن رنک و رتبه سایت ، افزایش ورودی از سوی م رتور های جستجو و همچنین پیدا کردن جایگاه مناسب در بین نتایج و بسیاری دیگر را در پی خواهد داشت.لازم به ذکر است که حدود ۸۰ درصد کاربران یک سایت از سوی موتور های جستجو و سرچ کلمات می باشد پس تا جای ممکن از url های بهینه استفاده کنید.

برای این که بتوانید از آدرس های بهینه در وبسایت خود استفاده کنید باید مراحل گفته شده از سوی ما را به خوبی روی سایت خود اعمال کنید با این کار آدرس و url مطالب ، سایت ، برگه ها کاملا بهینه و سئو شده خواهد بود و در نتیجه منجرب به افزایش رتبه و رنک سایت را در پی خواهد داشت.

بهینه سازی url سایت

به منظور تولید URL های بهینه برای سایت وردپرس باید مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا وارد برگه مربوط به پیوند های یکتا در بخش پیشخوان سایت وردپرس خود شوید و در این قسمت می توانید پیوند های موجود در وردپرس خود را خواهید دید. همانطور که می بینید پیوندهای موجود را می توانید بررسی کنید.

تولید URL های بهینه برای سایت وردپرس

حالا برای تولید URL های بهینه برای سایت وردپرس باید بدانید چه چیز هایی را مایل هستید که در آدرس مطلب شما در وب سایت وردپرسی نمایش داده شود. به کد زیر دقت کنید:

/%category%/%postname%/

مورد دیگر این است که اگر سایت شما استاتیک است URL آن میتواند به شکل زیر تغییر کند:

/%category%/%postname%.html

با این کار در صورتی که از ساختار بالا استفاده کنید ساختاری که برای سایت شما ایجاد می شود به ترتیب به صورت دسته بندی و سپس نام ان پست در وب سایت است که با ممیز یا اسلش از هم جدا می شوند. این مورد به صورت مثال زیر است:

https://dehkadeh-wp.ir/seo/SEO Friendly URL Structure for WordPress/

بسیارخوب، این نمونه ی حرفه ای از  تولید URL های بهینه برای سایت وردپرس بود. نمونه های دیگر هم وجود دارد. سعی کردم بهترین روش را به شما اموزش دهم. موفق و سربلند باشید.

ناشر محصول

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی هستم. کارشناسی ارشد ای تی. کار تولید محتوا و طراحی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!