دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

راهکارهایی برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی ایده ال

خانه » آموزش بازاریابی دیجیتال » راهکارهایی برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی ایده ال

راهکارهایی برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی ایده ال

درود بر همراهان همیشگی دهکده وردپرس . این روزها با رشد چشم گیر فناوری و فراگیر شدن اینترنت، اکثر کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن پیش می روند. خیلی از افراد فروشگاه اینترنتی راه اندازی می کنند و کاربرانی زیادی از آن استقبال می کنند. همانطور که می دانیم دیگر نگران ترافیک ، زمان ، هزینه جابجایی و … نخواهیم بود. و اگر به شرکت خدمات دهنده اطمینان کنیم با خاطری اسوده تر خرید می کنیم و مشتری همیشگی می شویم. اما راز این اطمینان چیست؟ مدیران چگونه می توانند مشتری جذب کنند ؟ رضایت آن ها را بگیرند ؟  برای داشتن یک سایت خوب ، یک فروشگاه  اینترنتی خوب و پر بازید و پرفروش باید چه کارهایی انجام داد؟ در این مقاله همه راهکارهای داشتن یک فروشگاه اینترنتی ایده ال را به شما اموزش می دهم.

راهکارهایی برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی ایده ال

راهکارهایی برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی ایده ال

 

ظراحی بخش سوالات متداول (FAQ)

برای داشتن یک سایت کاربرپسندانه تر که باعث برقراری ارتباط راحت تر مدیران با مشتری ها شود و برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان باید بخشی برای پاسخ به سوالات آن ها وجود داشته باشد.افزونه FANCY FAQ  برای وردپرس یک افزونه کاربردی است برای اینکه دغدغه های مشتریان و ابهامات ان هارا برطرف کنید. این صفحه شامل ویژگی‌ های محصول، شرایط پس دادن محصول، روش‌های پرداخت و غیره می‌باشد.

بارگذاری سریعتر مطالب

پیشنهاد می کنم سرعت لود شدن سایتتان را در ابزارهایی مانند GTMETRIX و… بررسی کنید. برای اشنایی بیشتر با ابزارهای سنجش سرعت سنجش مقاله با عنوان سنجش سرعت سایت را مطالعه کنید. به طور متوسط زمان لود هر صفحه باید کمتر از 3 ثانیه باشد. اگر این زمان زیاد باشد وقت مشتری گرفته می شود و دیگر طرف سایت شما نمی اید! و به تدریج مشتریان خود را از دست می دهید. در  سال  های اخیر  بارگذاری سریع  مطالب وب‌سایت، موردتوجه موتورهای جستجو بوده است. پس این مورد را حتما بررسی کنید.

بهینه سازی بخش نمایش فروشگاه اینترنتی در موبایل

این روزها که اکثر مردم از گوشی همراه استفاده می کنند ،نمایش مناسب فروشگاه در گوشی های همراه بسیار مهم است ، بنابراین توجه به این نکته بسیار ضروری است.

توصیه هایی برای بهتر شدن طراحی فروشگاه اینترنتی

استفاده از عکس مناسب

عکس نقش بسزایی در جلب مشتری دارد ،  استفاده از تصویر مناسب و مطابق با موضوع در درک و اطمینان بیشتر کاربر کمک می کند و نزد موتورهای چستچو ارزشمند تر می شود.

طراحی شاد فروشگاه اینترنتی

سعی کنید در طراحی فروشگاه اینترنتی از رنگ های شاد و اطمینان بخش و با طبع گرم استفاده کنید. از بکاربردن رنگ های تند و زننده بپرهیزید.

طراحی فروشگاه اینترنتی با سرعت پایین!

سعی کنید سایت فروشگاهتان طوری طراحی شود که کاربری با کمترین سرعت اینترنت هم بتواند وارد صفحه شما شود.

پرهیز از قرار دادن تبلیغات بسیار

سعی کنید در سایتتان تبلیغات زیاد بکار نبرید. مشتری با وارد شدن در سایت شما می خواهد اطلاعات مفیدی کسب کند نه اینکه صرفا تبلیغات ببیند ، تبلیغات زیاد ممکن است باعث شود بازدیدکنندگان سایت خود را از دست بدهید.

ارتباط با خودتان را اسان کنید

سعی کنید همیشه نحوه ارتباط با خودتان را در سایت برجسته کنید مثلا همیشه شماره تلفن یا راه های دسترسی دیگر را در هدر سایت قرار دهید.این کار باعث می شود مشتریان به شما بیشتر اعتماد کنند. عکس زیر نمونه ای از این مطلب است.

توصیه هایی برای بهتر شدن طراحی فروشگاه اینترنتی

قرار دادن بخش نظرات مشتریان

قرار دادن بخش نظرات مشتریان نقش مهمی در فروشگاه اینترنتی شما دارد، چون اکثر مشتریان برای خرید قطعا نظرات سایر مشتریان را راجب آن محصول مشاهده می کنند و بعد تصمیم گیری می کنند. از طرف نظرات مشتریان برای وب سایت می تواند مهم باشد.

پیشنهاد می کنیم : نحوه نمایش تعداد نظرات در وردپرس  را ببینید .

دسترسی به بخش های مختلف را راحت تر کنید

برای خرید انلاین پیدا کردن کالای موردنظر در سایت برای کاربران اولین قدم می باشد.پس باید سعی کنید طراحی فروشگاه اینترنتی به گونه ای باشد که کاربر خیلی راحت و سریع بتواند کالای مد نظرش را پیدا کند و دسترسی به بخش های مختلف پیچیده نباشد.

محصولات مرتبط و مشابه را پیشنهاد دهید

همیشه سعی کنید زیر محصول نمایش داده شده سایر محصولات مشابه را به کاربر پیشنهاد دهید. دامنه انتخاب کاربر را باز بگذارید و او را برای خرید وسوسه کنید.

این بود نکات کلیدی برای داشتن یه فروشگاه اینترنتی ایده ال. موفق باشید.

ناشر محصول

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی هستم. کارشناسی ارشد ای تی. کار تولید محتوا و طراحی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!