دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

صفحه درباره ما در وردپرس

خانه » آموزش وردپرس » آموزش بهینه سازی وردپرس » صفحه درباره ما در وردپرس

صفحه درباره ما در وردپرس

درود بر شما، شاید خیلی از دوستان از اهمیت صفحه درباره ما در وردپرس غافل باشند. بهتر است بدانید یکی از مهم ترین صفحات که تمام اعتبار سایت به ان بر می گردد صفحه درباره ما در وردپرس است. صفحه درباره ما در وردپرس یک پل ارتباطی بین شما و کاربران است، پس باید سعی کنید بهترین طراحی را در این صفحه داشته باشید تا بتوانید اعتماد مخاطبانتان را جلب کنید.

صفحه درباره ما در وردپرس

صفحه درباره ما در وردپرس

معمولا تصور می شود که کسی به صفحه درباره ما توجهی نکرده و بیشتر به خدمات و محصولات ارائه شده در سایت مراجعه میکنند، این تفکر تا حدی صحیح است ولی زمانیکه قرار است یک بازدیدکننده به مشتری تبدیل شود اهمیت صفحه درباره ما یا درباره شرکت بیش از پیش افزایش می یابد.
بعنوان طراح سایت یا صاحب شرکت تمرکز ما بیشتر بر روی صفحات داخلی سایت و ارائه بهتر محصولات است و این امر موجب کاهش توجه به بخش های اصلی مانند صفحه درباره ما در وردپرس  و تماس با ما خواهد شد. در دنیای تجارت امروز، برندها و شرکت های بزرگ در ارتباط با مشتریان و ایجاد احساس شناخت متقابل بسیار موفق عمل کرده اند تا جاییکه شما صاحبان بسیاری از شرکت های بزرگ مانند اپل و گوگل را بخوبی می شناسید و حتی ممکن است زندگینامه آنها را مطالعه کرده باشید. قطعا طراحی مناسب و ارائه اطلاعات در صفحه درباره ما میتواند اولین قدم در شناخت شرکت ها و صاحبان شرکت هاست.

عدم استفاده از تبلیغات

کاملا واضح است در صفحه درباره ما در وردپرس باید اطلاعاتی راجع به صاحب سایت و راه های برقرای ارتباط با مشتریان قرار داده شود. بکارگیری تبلیغات در صفحه درباره ما در وردپرس برابر با از دست دادن مشتریان است. پس حتما از تبلیغات در این صفحه استفاده نکنید.

پیشنهاد می کنیم مطلب ساخت تبلیغات پاپ اپ در وردپرس را مطالعه بفرمایید.

شناخت نیاز و هدف مشتری

افراد به دلایل مختلفی به سایت شما وارد می شوند و وظیفه شما شناسایی نیاز و هدف آنهاست. بعنوان مثال یک طراح را بررسی میکنیم؛ برای کاربران مهمترین نکات مشاهده نمونه کارها، نرم افزارهای مورد استفاده و سابقه فعالیت یک طراح خواهد بود. مشتریان بدنبال شخصی هستند که مدرک دانشگاهی معتبر، نمونه کارهای مناسب و خلاقیت کافی و رضایت مشتریان را داشته باشد و بهترین مکان برای ارائه این اطلاعات صفحه درباره ما یا درباره شرکت خواهد بود.

صفحه درباره ما در وردپرس

 

بکارگیری لغات و ادبیات مناسب

برای بکارگیری ادبیات و استفاده از لغات مناسب نیاز دارید مشتریان و کاربران خود را بشناسید. ادبیات مناسب در صفحه درباره ما موجب جلب اعتماد مشتریان می شود. بسته به حرفه و حوزه کاری خود ، در صفحه درباره ما می توانید نمونه کار یا گواهی نامه های معتبر خود را قرار دهید.

بکارگیری تصاویر از شرکت و پرسنل شرکت

برای جلب اعتماد مشتریان خود می توانید ،تصاویر شرکت و اعضای شرکت ، همایش های برگزار شده ، نمایشگاه ها و … را قرار دهید . تصاویر سریعتر ارتباط برقرار میکنند با مشتریان.

صفحه درباره ما در وردپرس

نمایش نظرات مشتریان برگزیده

صفحه درباره ما بهترین مکان برای قرار دادن نظرات مشتریان برگزیده است. از مشتریان خود بخواهید چندین سطر راجب عملکرد شما و شرکتتان بنویسند و نظرات ان ها را در این صفحه قرار دهید.

پیشنهاد می کنیم مطلب جلوگیری از ذخیره از ip  کاربران در نظرات وردپرس را مطالعه بفرمایید.

همانطور که دیدید صفحه درباره ما در وردپرس و در سایت های دیگر اهمیت بالایی دارد. امیدوارم با رعایت نکات گفته شده ، عملکرد سایت خود را بهبود دهید. پیروز باشید.

 

 

ناشر محصول

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی هستم. کارشناسی ارشد ای تی. کار تولید محتوا و طراحی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!