دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

قالب وردپرس لئون

خانه » قالب وردپرس رایگان » قالب وردپرس لئون

قالب وردپرس لئون

قالب وردپرس رایگان ، قالب وردپرس لئون ، قالب لئون ، دانلود قالب وردپرس | سلام به کاربران عزیز، قالب وردپرس لئون یکی از پربازدیدترین قالبهای رایگان وردپرس است که به دلیل سادگی بیش از حد مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار می گیرد. این قالب یکی از پوسته های فوق العاده وردپرس است. این پوسته خود را با رزولوشن های متفاوت هماهنگ می کند و به اصطلاح قابلیت ریسپانسیو و واکنشگرایی با انواع دستگاهها را دارد. مثلا در تبلت به طوری نمایش داده میشود که کاربر احساس راحتی کند و در گوشی های هوشمند هم به صورت نسخه موبایل نمایش داده میشود و شمارا از اضافه کردن نسخه موبایل به صورت جداگانه بی نیاز میکند. این پوسته همانند بسیاری دیگر از پوسته های وردپرس دارای پنل تنظیمات است که از طریق ان میتواید بنر تبلیغاتی و شعار سایت خود را تنظیم کنید. نوشته های این پوسته در ۳ ستون نظم میگیرند. بک گراند تیره رنگ قالب وردپرس لئون و رنگ سفید نوشته ها باعث زیبایی دو چندان این پوسته شده است.

قالب وردپرس لئون

قالب وردپرس لئون

قالب وردپرس لئون ، مورد استفاده جهت نمونه کار و گالری عکس میباشد و دارای پوسته ای جذاب و زیباست و سرعت بارگذاری بالایی دارد. این قالب یک محصول رایگان از کمپانی وب۲فیل است. در این قالب از فونت های فارسی زیبایی استفاده شده است که زیبایی آن را برای استفاده در سایت های فارسی چندین برابر کرده است.

امیدوارم از این پوسته لذت ببرید و دهکده وردپرس رو فراموش نکنید.

 

 

دانلود قالب لئون

پیشنمایش قالب لئون

ناشر محصول

محبوبه دادگر

محبوبه دادگر

محبوبه دادگر هستم. کارشناسی نرم افزار. کار تولید محتوا و طراحی سایت و سئو و بهینه سازی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!