دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

ارسال خبرنامه با افزونه Official MailerLite Sign Up Forms

خانه » پلاگین وردپرس رایگان » پلاگین کاربردی وردپرس » ارسال خبرنامه با افزونه Official MailerLite Sign Up Forms

ارسال خبرنامه با افزونه Official MailerLite Sign Up Forms

با عرض سلام و روز خوش خدمت شما دوستان عزیز دهکده وردپرس. امروز با ارسال خبرنامه با افزونه Official MailerLite Sign Up Forms در  وردپرس در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.امیدوارم که این آموزش بتواند بخشی از مشکلات شما را در این زمینه حل یا حداقل کمرنگ کند. با ما همراه باشید.

یکی از راه های رایج و محبوب برای خبر رسانی و جذب کاربر به سمت سایت و خدمات ارسال خبر نامه در وردپرس و سایت های وردپرسی است. همانطور که میدانید سایت ها فعالیت های زیادی دارند اما یکی از فعالیت های سایت های پر بازدید ایجاد خبرنامه است. شما میتوانید به روش های مختلف و با کمک پلاگین ها خبرنامه هایی را بسازید که کاربران سایتتان در آن عضو شوند و شما در هر هفته یا ماه یا… برای اطلاع رسانی ایمیل هایی را برای آن ها بفرستید.

 

ارسال خبرنامه با افزونه Official MailerLite Sign Up Forms

 MailerLite

خبرنامه میلرلایت (Official MailerLite Sign Up Forms) چیست؟

در وردپرس نیز افزونه های متعددی برای ارسال خبرنامه موجود است.حتما همه ی شما با سیستم ارسال خبرنامه MailerLite آشنا هستید و یا شاید از آن استفاده کرده اید.خبرنامه میلرلایت یک سیستم اطلاع رسانی میباشد که کاربران با عضویت در این سیستم از خبر ها و محصولات وبسایت در طول مدت خاص که توسط مدیر وبسایت مدیریت میشود با خبر میشوند.خدمات Mailerlite که یکی از بهترین ارائه دهنده های سرویس ارسال ایمیل انبوه میباشد

 MailerLite

ارسال خبرنامه با افزونه Official MailerLite Sign Up Forms

ایجاد لیست ایمیل با کمک بسیاری از پلاگین ها یکی از مشکلاتی است که خبرنامه ها دارند. مانند quform و فرم تماس ۷ و… اما مهم ترین مشکل در این قسمت ارسال ایمیل به این لیست است. به همین دلیل به تازگی سرویسی آمده است که این مشکل را برطرف مینماید. یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات ارسال ایمیل سرویس Mailerlite است که جدیدا یک نمایندگی در ایران راه اندازی کرده است تا ایرانی ها هم این شانس را داشته باشند که بتوانند از خدمات این ایمیل استفاده کنند

 

نصب افزونه Official MailerLite Sign Up Forms

مانند تمام افزونه ها برای نصب این افزونه از طریق لینک زیر آن را دانلود کرده و  به پنل مدیریتی وردپرس خودتان بروید و افزونه ی موردنظرتان را بارگذاری و فعال کنید.

 

دانلود افزونه

پس از اینکه افزونه را فعال کردید یک گزینه با نام mailer lite در منوی پنل وردپرس به وجود می آید که دو گزینه ی signup form و Setting را دارد.

 MailerLite

بر روی setting کلیک نمایید تا بخش مدیریت این افزونه وارد شویم.همانطور که در عکس مشاهده میکنید نیاز به کد api یا همان کد همگام سازی دارد که در اینجا نیاز است در وبسایت میلر لایت عضو شده و کد api را دریافت کنیم.بعد از زدن دکمه !Register به وبسایت میلر لایت مراجعه میکنید .

 MailerLite

در پنجره بعدی بر روی گزینه don’t have an account کلیک نمایید.

 MailerLite

و در پنجره بعدی اطلاعات خود را وارد کنید و دکمه create account  کلیک نمایید.

 MailerLite

 

بعد از تکمیل فرم بالا در میلر لایت یک ایمیل حاوی متن خوش آمد و لینک ادامه ثبت نام و تائید برای شما ارسال خواهد شد که کافیست بر روی دکمه Confirm  My Email Adress کلیک نمائید .

 MailerLite

 

بعد از کلیک بر روی دکمه بالا شما را به صفحه تکمیل اطلاعات هدایت میشوید که در واقع در اینجا شما میتوانید اطلاعات تکمیلی را به سامانه میلر لایت ارسال کنید.

 MailerLite

گزینه اول مربوط به اطلاعات تکمیلی پروفایل است که با کلیک وارد آن بخش میشویم:

 MailerLite

  • گزینه ۱ : نوع کسب و کار خود را مشخص کنید
  • گزینه ۲ : تعداد اعضای تیم شما
  • گزینه ۳ : چند سال در حال فعالیت هستید
  • گزینه ۴ : چه تعداد اعضا دارید (تعداد اعضا ۱۰۰۰ رایگان میباشد)
  • گزینه ۵ : نحوه جذب مخاطب یا اعضا
  • گزینه ۶ : نوع خبرنامه و محتوای ارسالی شما
  • گزینه ۷ : آیا از دیگر سرویس های ایمیل مارکتینگ استفاده کرده اید ؟
  • گزینه ۸ : نحوه آشنایی با میلر لایت

با اعمال تغییرات و تکمیل فرم بالا و با زدن دکمه save به مرحله بعد بروید.در مرحله بعدی طبق تصویر زیر باید میلر لایت وبسایت شما را تائید کند . به بخش Verify your website domain رفته و اطلاعات ایمیل و وبسایت خود را تکمیل کنید.

 MailerLite

 

در پنجره بعدی آدرس وبسایت خود را وارد کنید و بر روی گزینه next کیک کنید .

 MailerLite

در پنجره بعدی آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

 MailerLite

نکته :‌در ضمن فقط info را وارد کنید و بر روی گزینه next کلیک کنید .

در مرحله بعدی طبق تصویر بر روی گزینه اول کلیک و بر روی گزینه integrations جهت دریافت api کلیک میکنیم .

 MailerLite

در صفحه بعد میتوانید برای هر سیستم مدیریت محتوا یک api خاص به خودش را بگیرید .

 MailerLiteبرای دریافت api برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس بر روی developer api میریم و بر روی دکمه use طبق تصویر بالا کلیک میکنیم .بعد از زدن این گزینه در تصویر زیر اطلاعات api میلر لایت رو دریافت میکنید که ما به کد api دسترسی پیدا کردیم و این کد را کپی کرده و در بخش تنظیمات میلر لایت در پیشخوان وردپرس در جایگاه مشخص شده درج کنید .

 MailerLite

ایجاد کمپین :

اگر شما میخواهید چندین کمپین داشته باشید تا ایمیل های بخش های مختلف اعم از ثبت نام , خرید محصول , خبرنامه و دانلود فایل های رایگان شما در جایگاه مشخص ذخیره شوند لازم است که برای هر بخش یک کمپین ایجاد کنید.

حالا شما میتوانید روی گزینه ی  create compaigns  کلیک کنید.

 MailerLite

در پنجره بعدی عنوان ایمیل و آدرسی که ایمیل قرار بفرستیم را در کادرهای خالی تصاویر بالا وارد کنید.با درج اطلاعات مورد نیاز با زدن گزینه next : content به بخش انتخاب قالب و محتوای ایمیل هدایت میشوید.

 MailerLite

 

در پنجره نمایش داده شده با انتخاب گزینه template gallery میتوانید قالب های آماده برای محتوای ایمیل های ارسالی خود را انتخاب کنید و یا در بخش choose ایمیل و قالب سفارشی ایجاد کنید .در آخر به بخش محتوا و دیزاین قالب ایمیل میرسید که در اینجا با توجه به موجود بودن ابزار های خوب و حرفه ای میتوانید یک قالب ایمیل سفارشی ایجاد کنید .

 MailerLite

 MailerLite

بعد از ایجاد کمپین و طراحی قالب ایمیل خود به بخش پیشخوان وردپرس خود مراجعه کنید و در بخش مدیریت وبسایت بر روی گزینه MailerLite کلیک کنید تا به بخش تنظیمات میلر لایت هدایت شوید .بعد از به نمایش در آمدن بخش تنظیمات میلرلایت شما که قبلا کد api را وارد کردید دیگر صفحه درج کد api برای شما به نمایش در نمی آید و در واقع در این صفحه فرم های ساخته شده را مشاهده میکنید که در حال حاضر در تصویر زیر هیچ فرمی ساخته نشده است.

 MailerLite

برای ساخت فرم عضویت در خبرنامه بر روی add signup form کلیک کنید .

 MailerLite

 

در تصویر بالا دو گزینه برای انتخاب برای ما به نمایش در آمده :

گزینه اول :  یک فرم در خود پیشخوان وردپرس خود ایجاد کنید و در هر جایی از وبسایت خود درج کنید .

گزینه دوم :  اگر میخواهید از فرم های عضویت خود وبسایت میلر لایت استفاده کنید این بخش رو انتخاب کنید .

برای ایجاد فرم عضویت در خبرنامه گزینه اول را انتخاب میکنیم .

 MailerLite

ما فقط طبق تصویر گزینه 1 و 2 را تکمیل میکنیم  و بقیه گزینه ها با توجه به نیاز وارد میکنیم در گزینه 3 باید کمپین مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در آخر بعد از ایجاد فرم خبرنامه به بخش پیشخوان >نمایش > ابزارک ها رفته و ابزار میلر لایت را در هر بخشی که ابزارک دارید رها کنید و بعد ذخیره کنید.

 

 

امیدواریم  که از مطلب آموزشی ارسال خبرنامه با افزونه Official MailerLite Sign Up Forms  استفاده لازم را برده باشید با مقاله های بعدی دهکده وردپرس همراه ما باشید.

ناشر محصول

farzaneh sabry

farzaneh sabry

سلام.من یکی از اعضای تیم دهکده وردپرس هستم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

یک نظر! شما نظری ندارید؟!