دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

کپی برگه ها در وردپرس با افزونه Duplicate Post

خانه » پلاگین وردپرس رایگان » پلاگین کاربردی وردپرس » کپی برگه ها در وردپرس با افزونه Duplicate Post

کپی برگه ها در وردپرس با افزونه Duplicate Post

به نام خدای مهربان. سلام دوستان دهکده وردپرس. روزتون بخیر. امروز با معرفی آموزش افزونه Duplicate Post در وردپرس با شما هستیم.

گاهی ممکن است به صفحاتی مشابه و با ساختار یکسان در سایت نیاز داشته باشیم. مثلا فرض کنید شما یک صفحه برای نمونه کار طراحی کرده اید و میخواهید سایر نمونه کارها را هم با همان شکل و ساختار و با اندکی تغییر در محتوا ایجاد کنید. در این صورت آیا برای ایجاد سایر نمونه کارها، از ابتدا صفحه هر نمونه کار را طراحی میکنید و تنظیمات مربوطه را انجام میدهید؟؟!! قطعا جواب منفی است چون افزونه های وردپرس راه حل ساده تری را برای ما فراهم میکنند!

راه حل این موضوع، استفاده از افزونه Duplicate Post است. افزونه Duplicate Post این امکان را به مدیران سایت ها داده تا بتوانند به راحتی پست ها و یا صفحات را تکثیر کنند که این کار هزینه زمانی را برای آنها از بین می برد و به سرعت می توانند پست هایی با ساختار ها و محتوای تقریبا یکسان ایجاد کنند.

کپی برگه ها در وردپرس با افزونه Duplicate Post

 افزونه Duplicate Post

افزونه‌ی Duplicate Post

این افزونه، دکمه‌ای به صفحه‌ی نوشته‌ها، برگه‌ها و هر نوع پست دیگری برای کپی کردن آن نوع پست به همراه تمام تنظیمات آن اضافه می‌کند. وجود این دکمه می‌تواند سرعت کار را برای نویسندگان سایت افزایش داده و بعد از نصب آن است که احساس می‌کنیم از ابتدا باید این دکمه در وردپرس وجود داشته باشد.

برای استفاده از افزونه Duplicate Post، آن را نصب و فعال سازی کنید پس از نصب در بخش تنظیمات گزینه Duplicate Post اضافه شده است، در این بخش میتوانید تنظیمات افزونه را انجام دهید.

به بخش نوشته/ برگه بروید و دو گزینه ‘clone,New draft’ به نوشته ها و برگه های شما اضافه شده است، زمانی که بر روی clone کلیک میکنید بلافاصله یک کپی از نوشته یا برگه شما ایجاد میکند و به لیست باز میگردد اما هنگامی که بر روی New draft کلیلک میکنید یک کپی از نوشته یا برگه شما ایجاد میکند و به صفحه مورد نظر میرود و میتوانید آن را ویرایش کرده سپس منتشر کنید.

به علاوه میتوانید چند آیتم را انتخاب کنید و همه را با هم کپی کنید در بخش کارهای دسته جمعی ‘clone’ را انتخاب و روی ‘اجرا’ کلیک کنید.

 افزونه Duplicate Post
همچنین در بخش ویرایش نوشته ها یا برگه ها میتوانید مطالب خود را کپی کنید روی گزینه ‘Copy to a new draft’ کلیک کنید.

در بخش نوار ابزار مدیریت وردپرس هنگام مشاهده نوشته خود نیز عبارت ‘Copy to a new draft’ را میبینید.

در تمامی بخش های گفته شده میتوانید مطالب کپی شده را در ابتدا ویرایش سپس منتشر کنید، این افزونه کاربرد زیادی دارد و برای راحتی شما کاربران عزیز مناسب می باشد.

از اینکه با آموزش افزونه Duplicate Post همراه ما بودید متشکریم.

 

از اینجا دانلود کنید

ناشر محصول

سجاد رجب پور

سجاد رجب پور

کارشناس مهندسی نرم افزار از دانشگاه صنعتی سجاد مشهد هستم و طراحی سایت و قالب وردپرس و اسکریپت های php رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!