دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

تعدادی از بهترین افزونه های ورزشی در وردپرس

خانه » پلاگین وردپرس رایگان » تعدادی از بهترین افزونه های ورزشی در وردپرس

تعدادی از بهترین افزونه های ورزشی در وردپرس

درود فراوان به همه همراهان همیشگی دهکده وردپرس. سلامت و تناسب‌اندام یک موضوع چالش برانگیز و با اهمیت است ؛ به همین دلیل بسیاری از توسعه دهندگان وردپرس، شروع به ایجاد قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس مربوط به فیتنس، تناسب‌اندام و ورزشگاه‌ها کردند و که به شما امکان ایجاد وب‌سایت‌های تناسب‌اندام قدرتمندی را دهند. به منظور راحتی کار شما ما تعدادی از بهترین افزونه های ورزشی در وردپرس را پیدا کردیم و  برای اشنایی بیشتر شما با انها هریک را توضیح دادیم .

تعدادی از بهترین افزونه های ورزشی در وردپرس

تعدادی از بهترین افزونه های ورزشی در وردپرس

با استفاده از این افزونه‌ها  قادر خواهید بود انواع برنامه‌ها برای بررسی تناسب‌اندام، ماشین‌حساب‌های BMI، دستور غذا و رژیم غذایی و سایر ابزارهای بدن‌سازی و فیتنس را در وردپرس و وبسایت‌های مربوطه پیاده‌سازی کنید.

Easy BMI Calculator

تعدادی از بهترین افزونه های ورزشی در وردپرس

Easy BMI Calculator یکی از بهترین افزونه های ورزشی در وردپرس است که به کمک آن می‌توانید یک ماشین‌حساب BMI را به نمایش درآورید. این نوع ماشین‌حساب‌ها برای بررسی تناسب اندام هستند و به کمک دو روش یعنی استفاده از ابزارک و یا استفاده از شورت‌کد قادر به تعبیه آن‌ها در وب‌سایت خود خواهید بود. این افزونه با چند طرح از پیش آماده همراه است، بنابراین خیلی ساده می‌توان آن را با قالب ادغام کرد.

افزونه Easy BMI Calculator تاکنون توانسته امتیاز ۴٫۶ از ۵ و بیش از ۱۰۰۰ نصب فعال را در مخزن وردپرس به ثبت برساند.

دانلود افزونه

Weight Loss Tracker

تعدادی از بهترین افزونه های ورزشی در وردپرس

با استفاده از افزونه Weight Loss Tracker  شما قادر خواهید بود روند کاهش وزن خود را مشاهده کنید. این افزونه بستری فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند هدفی را تعیین کرده و روند کاهش وزن و تناسب‌اندام خود را تا رسیدن به آن هدف پیگیری کنند. کاربران می‌توانند اطلاعات را به‌صورت نمودار یا جدول مشاهده کنند. این افزونه را می‌توان در ماهیت ابزارک یا با استفاده از شورت‌کد در هر نقطه از وب‌سایت تعبیه کرد.

در پشت‌صحنه، شما یا مربی بدن‌سازی می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و به آن‌ها در دستیابی به اهداف خود کمک کنید. لازم به ذکر است که هسته این افزونه رایگان است.

این افزونه تاکنون توانسته امتیاز ۵ از ۵ و بیش از ۶۰۰ نصب فعال را مخزن وردپرس کسب کند.

دانلود افزونه

Meal Planner Pro Recipes

تعدادی از بهترین افزونه های ورزشی در وردپرس

اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که به‌طور منظم رژیم و دستورالعمل‌های غذایی را در وب‌سایت خود قرار می‌دهید، این افزونه به شما امکان می‌دهد که مطالب را به‌صورت بصری و جذاب‌تر به اشتراک بگذارید و خوانندگان خود را با ارزش‌های تغذیه‌ای آشنا کنید. جالب است بدانید امکان چاپ این مطالب به کمک افزونه برای کاربران فراهم است.

این افزونه کاملاً رسپانسیو و بهینه است. اطلاعات تغذیه‌ای توسط ESHA Research ارائه‌شده که در زمینهٔ تغذیه بیش از ۳۰ سال سابقه دارد و با نام رهبر جهانی تغذیه شناخته می‌شود. ویژگی‌های دیگر افزونه شامل افزودن یادداشت، عکس، نمایش خودکار دستورالعمل‌های محبوب و… است.

این افزونه امتیاز ۴٫۵ از ۵ و بیش از ۱۰۰۰ نصب فعال را به خود اختصاص داده است.

دانلود افزونه

Keto Calculator

Keto Calculator یکی از افزونه های ورزشی  در وردپرس است که برای تهیه محبوب‌ترین رژیم‌های غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توانید به کمک آن نیازهای تغذیه‌ای خود را شناسایی کنید.

به کمک شورت‌کد مخصوص می‌توانید این افزونه را در وب‌سایت خود درج کنید. کاربران می‌توانند اطلاعات خود را در واحدهای متریک وارد کرده، درنهایت نتایج را با استفاده از نمودارها و جداول بررسی کنند. این افزونه امکانات و برنامه‌هایی برای کاهش وزن به کمک رژیم غذایی ارائه می‌دهد. این اطلاعات در ماهیت فایل‌های pdf قابل دریافت هستند.

قابل‌ذکر است که امکان سفارشی کردن صفحه نمودارها و جداول وجود دارد. این افزونه تاکنون توانسته امتیاز ۵ از ۵ و بیش از ۱۰۰ نصب فعال را ثبت کند.

 

دانلود افزونه

CF Whiteboard

تعدادی از بهترین افزونه های ورزشی در وردپرس

CF Whiteboard یکی از افزونه های ورزشی در وردپرس است که تمرینات عمومی را به سایت شما اضافه می‌کند و به کاربران شما امکان می‌دهد تا با انواع تمرینات آشنا شوند، PR ها و معیارهای مربوطه را به‌صورت بازه‌های زمانی مقایسه کنند، لیست جلسات و حضور و غیاب را مشاهده و میزان پیشرفت را پیگیری کنند.

این افزونه شامل معرفی تمرینات مختلف و انواع حرکات است به‌علاوه اینکه می‌توانید تعداد نامحدود کاربران را جستجو و نتایج را مشاهده کنید. به‌طورکلی برای پیگیری تمرینات و روند پیشرفت کاربران و تهیه برنامه بسیار مناسب است. استفاده از این افزونه برای ۳۰ روز رایگان است.

افزونه CF Whiteboard تاکنون توانسته امتیاز ۳ از ۵ و تعداد بیش از ۹۰ نصب فعال را به خود اختصاص دهد.

دانلود افزونه

Content Unlocked

تعدادی از بهترین افزونه های ورزشی در وردپرس

به کمک افزونه Content Unlocked  به‌راحتی می‌توانید دستورالعمل‌ها، راهنمایی‌های تناسب‌اندام، موضوعات مرتبط با یوگا و … را در سایت خود درج کنید. این افزونه به شما امکان می‌دهد محتوای حرفه‌ای آماده‌شده را انتخاب کنید و آن‌ها را به سایت خود اضافه کنید.

افزونه Content Unlocked تاکنون توانسته امتیاز ۵ از ۵ و بیش از ۳۰ نصب فعال را در مخزن وردپرس به ثبت برساند.

دانلود افزونه

Gym Studio Membership Management

تعدادی از بهترین افزونه های ورزشی در وردپرس

اگر به ویژگی‌های افزونه های ورزشی فوق نیازی ندارید و به دنبال یک افزونه کلی‌تر برای مدیریت وب‌سایت ورزشی خود هستید، افزونه Gym Studio Membership Management می‌تواند به شما کمک کند. این افزونه برای مدیریت باشگاه و عضویت کاربران بسیار مفید است. به این صورت که چندین دکمه اضافی به ویرایشگر پست اضافه می‌کند و می‌توانید برنامه و زمان‌بندی کلاس‌ها، بخشی برای ورود اعضا، صفحه پرداخت هزینه عضویت و… را به‌راحتی طراحی کنید.
می‌توانید کلاس‌ها، مربیان، اعضا، روند عضویت، پرداخت‌ها و… را مدیریت کنید. جالب است بدانید افزونه به‌طور خودکار برای هر عضو یک کد QR تولید می‌کند که از آن می‌توان برای ورود به بخش اعضا و موارد دیگر استفاده کرد.

افزونه Gym Studio Membership Management تاکنون توانسته امتیاز ۴٫۴ از ۵ و تعداد بیش از ۱۰۰ نصب فعال را در مخزن وردپرس به ثبت برساند.

دانلود افزونه

MB Spirit for MINDBODY

تعدادی از بهترین افزونه های ورزشی در وردپرس

افزونه MB Spirit for MINDBODY برای وب‌سایت‌هایی با موضوعات مرتبط با یوگا مفید خواهد بود چون کمک می‌کند اطلاعات مخصوص این رشته را به وب‌سایت خود اضافه کنید. می‌توانید به تعداد نامحدود ابزارک برای نمایش اطلاعات ایجاد کنید که شامل برنامه‌های کلاسی، رویدادها، کارگاه‌ها، جزئیات کارکنان و مربیان، انواع جلسات و … است.

ابزارک‌های ایجادشده را می‌توان به پست‌ها و برگه‌ها اضافه کرد همچنین می‌توانید از شورت کدهای مخصوص افزونه استفاده کنید و نکته جالب اینکه امکان طرح‌بندی صفحات به‌صورت جداگانه وجود دارد.

افزونه MB Spirit for MINDBODY تاکنون توانسته بیش از ۷۰ نصب فعال و امتیاز ۵ از ۵ را در مخزن وردپرس به ثبت برساند.

دانلود افزونه

بنابراین با تعدادی از بهترین افزونه های ورزشی در وردپرس اشنا شدید. امیدوارم به خوبی از مطالب استفاده کنید. موفق و سربلند باشید.

ناشر محصول

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی

فاطمه ساجدی هستم. کارشناسی ارشد ای تی. کار تولید محتوا و طراحی سایت رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!