دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

دهکده وردپرس متولد شد!

خانه » اخبار وردپرس » دهکده وردپرس متولد شد!

دهکده وردپرس متولد شد!

با سلام و درود فراوان خدمت شما و تمامی هم میهنان عزیزم. بعد از چندی تلاش و برنامه ریزی و برنامه نویسی، تونستیم وبسایت دهکده وردپرس رو آماده ی رونمایی کنیم و بلاخره امروز دهکده وردپرس متولد شد و باعث افتخار و خرسندی ماست که از امروز بتونیم میزبان شما در این دهکده باشیم. ما تو این دهکده به عنوان عضو کوچکی از جامعه ی بزرگ وردپرس و طراحی سایت، قصد داریم خدمات ویژه و منحصر به فردی برای شما وردپرسی عزیز ارائه کنیم و از این پس خدمتگزار شما باشیم. در ادامه خدمات و برنامه هایی که براتون در نظر گرفتیم رو شرح میدیم تا بدونین که ما کی هستیم و چرا اومدیم :)

دهکده وردپرس متولد شد ]

دهکده وردپرس متولد شد!

ما کی هستیم؟

احتمالا خیلی از دوستان (یا حتی خود شما :دی) تا حدی با ما آشنایی داشته باشند. ما چند سالی هست که در زمینه خدمات وردپرسی از جمله فروش و طراحی قالب های وردپرس، طراحی سایت و سئو فعالیت مستمر داریم و چندی پیش تصمیم به راه اندازی سایت جدیدی در زمینه خدمات وردپرسی گرفتیم و امروز نهایتا دهکده وردپرس متولد شد تا راه ارتباطی جدیدی بین ما و شما باشد. امیدواریم بتونیم با ارائه خدمات جدید، کسب و کار شما رو بهبود ببخشیم …

و اما خدمات ما:

فروش قالب های وردپرس اوریجینال:

سادگی کار با وردپرس و قدرت و انعطاف فوق العاده ی اون باعث شده که امروز وردپرس به عنوان محبوب ترین ابزار طراحی سایت معرفی بشه و کاربران بتونن با صرف هزینه ناچیز، صاحب یک وبسایت حرفه ای بشوند. ولی همیشه در هر کاری وقتی به کسب تجربه میرسی، متوجه برخی نکات ظریف ولی مهم میشوی که تاثیر مهمی در نتیجه کار شما دارد. یکی از نکات بسیار مهم اوریجینال بودن قالب های وردپرس است! استفاده از قالب های غیر اوریجینال و نال شده به دلیل وجود کدهای مخرب در اون و یا محدود شدن امکانات قالب، میتونه زحمت چند ماه شما رو یک شبه هدر بده…

ما تو این دهکده، تمامی محصولات رو به صورت اوریجینال خریداری و عرضه میکنیم که باعث میشه با خیال راحت به طراحی سایتتون بپردازید. استفاده از پلاگین و قالب وردپرس اوریجینال، خیال شما رو از بابت وجود هر گونه کد مخرب و آسیب رسیدن به سایت راحت میکنه.

پشتیبانی حرفه ای از مشتریان:

پشتیبانی مشتریان حرف اول و آخر هر کسب و کار آنلاین است. از زمان عضویت شما در دهکده، تعهد ما نسبت به شما شروع میشود و به صورت مادام العمر ادامه خواهد داشت. تیم دهکده وردپرس، همیشه سعی میکند بهترین جواب را در کوتاه ترین زمان به شما بدهد و به شما در طراحی و مدیریت سایتتان کمک کند. وقت شما هم برای خودتان و هم برای ما ارزشمند است.

ارائه آپدیت رایگان محصولات:

توسعه دهندگان وردپرس، همواره در حال توسعه آن هستند و امکانات جدیدی به آن اضافه میکنند و عملکرد آن را بهبود میبخشند. تغییرات و امکانات جدید در قالب آپدیت های وردپرس در اختیار کاربران قرار میگیرد. به دلیل همین تغییرات، لازم است تا قالب ها و پلاگین های وردپرس هم در جهت سازگاری با نسخه جدید وردپرس آپدیت شوند وگرنه باعث ایجاد مشکل خواهند شد.

با توجه به اینکه دهکده وردپرس محصولات خود را به صورت اوریجینال خریداری میکند، همواره به نسخه جدید محصولات دسترسی دارد و آن ها را در اختیار خریداران قرار میدهد.

تولید فیلم های آموزشی وردپرس:

اگر امروز طراحی سایت را با 10 سال قبل مقایسه کنیم، پیشرفت وبسایت ها و امکانات و ابزارهای اون اصلا باورکردنی نیست! سایت های چند سال قبل اینقدر ساده بودند که تقریبا فقط یک صفحه نوشته ی ساده رو میتونستین در سایت ببینین! اما امروز ابزارهای طراحی سایت اینقدر پیشرفته شدند که برای کار با اون ها واقعا به آموزش نیاز دارید! برای همین هم ما سعی میکنیم با تولید فیلم های آموزشی در زمینه کار با قالب ها، پلاگین ها، طراحی سایت، سئو و …، شما رو به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل کنیم :) تا شاهد پیشرفت و رشد وبسایت های فارسی باشیم.

 

طراحی سایت

طراحی سایت و سئو:

قطعا وجود وردپرس و یا سایر سایت ساز ها کار طراحی سایت رو برای ما آسون کرده اما کیفیت طراحی توسط افراد تازه کار با افرادی که تجربه ی چند ساله در این زمینه دارند کاملا متفاوت هست! اگر شما به یک طراح سایت حرفه ای نیاز دارید، تیم دهکده وردپرس آماده ی ارائه ی خدمت و خلق یک سایت کاملا جذاب و حرفه ای برای شماست.  کافیست با مراجعه به بخش نمونه کارهای ما، از کیفیت طراحی ما مطمئن شوید. با ما تماس بگیرید…

طراحی قالب وردپرس:

در وجود قالب های فراوان، متنوع و بسیار زیاد برای وردپرس شکی نیست! اما گاهی ممکن است برای یک طرح خاص، نیاز به یک طراحی قالب وردپرس اختصاصی با امکانات اختصاصی داشته باشید. اگر چنین است، ما تو این دهکده باز هم همراه شما هستیم و نیاز شما رو با یک طراحی خوب برطرف میکنیم!

کانفیگ امنیتی وردپرس:

وردپرس یک سیستم اوپن سورس (open source) است و در سیستم های اوپن سورس به خصوص سیستم هایی که فراگیر شده اند، همیشه بحث امنیت یکی از مهم ترین بحث هاست چرا که سیستم رایگان و اوپن سورس است و همه به کدهای آن دسترسی دارند. پس اگر حفره ی امنیتی در آن پیدا کنند، میتوانند به آن سیستم (سایت شما) نفوذ کنند. درنتیجه باید در برابر خطرات نفوذ بسیار هوشیارانه عمل کرد. پس پیشنهاد میکنیم حتما خیلی جدی به امنیت وبسایتتان فکر کنید و اقدامات لازم را انجام دهید. سرویس امنیتی دهکده وردپرس با انجام تنظیمات امنیتی بر روی سایت شما، باعث ارتقاء امنیت سایت شما از گزند هکرها و آسیب های احتمالی میشود. امنیت سایت را جدی بگیرید …

 

افزایش سرعت سایت

افزایش سرعت سایت وردپرسی:

سرعت بارگزاری سایت، عامل بسیار مهمی در سئو و همچنین رضایت مندی کاربران شماست. گوگل سرعت بارگزاری سایت را یکی از فاکتورهای مهم در رنکینگ سایت ها قرار داده است که در نتیجه یکی از عوامل موفقیت شما در رسیدن به نتایج بالاتر در موتورهای جستجو نظیر گوگل و رونق کسب و کارتان است. همچنین آمار نشان میدهد که اگر سرعت سایت شما مناسب نباشد، کاربران از مشاهده سایت شما صرف نظر میکنند. در نتیجه باید به سرعت سایت توجه ویژه داشته باشید.

یکی از خدمات ما، افزایش سرعت سایت های وردپرسی هست که با این سرویس، سرعت سایت شما تا 4 برابر بهتر خواهد شد.

 

پشتیبانی وردپرس

پشتیبانی پریمیوم سایت های وردپرسی:

قطعا همه امکان صرف وقت در جهت مدیریت وبسایت را ندارند و بهترین گزینه برای این افراد یا شرکت ها، استخدام مدیر سایت است. ما خوشحالیم که برای این افراد هم برنامه ی ویژه تدارک دیده ایم. تیم دهکده وردپرس با داشتن نیروی آموزش دیده، میتواند مدیریت سایت شما را به بهترین شکل بر عهده بگیرد.

طراحی لوگو، بنر و سایر امور گرافیکی:

لوگو شناسه هر سایت است. داشتن یک لوگو جذاب و مناسب، باعث شناسنامه دار شدن سایت شما میشود. همچنین تصاویر عنصر زیباساز هر وبسایت است که باید به درستی طراحی و استفاده شوند. ما تو این دهکده در جهت رفع نیاز مشتریانمون، تمام کارهای گرافیکی مورد نیاز هر وبسایت نظیر طراحی لوگو، بنر، اسلاید و … رو انجام میدیم تا دیگه هیچ نگرانی ای از بابت ویژگی های تصویری سایتتون نداشته باشید.

 

در خدمت شما بودن بزرگترین افتخار ماست. احساس قلبی من و تمام همکارانم در این دهکده، احساسی لبریز از شعف و شادمانیست، چرا که در کنار خوبانی چون شما زندگی میکنیم و دهکده ای پر از محبت و رفاقت بنا نموده ایم.

از صمیم قلب آرزوی بهترین ها را برای شما داریم. به امید پیشرفت کسب و کارتان …

 

ناشر محصول

سجاد رجب پور

سجاد رجب پور

کارشناس مهندسی نرم افزار از دانشگاه صنعتی سجاد مشهد هستم و طراحی سایت و قالب وردپرس و اسکریپت های php رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!