دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

چرا باید محصولات وردپرسی را از سایت های معتبر خریداری کنیم؟

خانه » اخبار وردپرس » چرا باید محصولات وردپرسی را از سایت های معتبر خریداری کنیم؟

چرا باید محصولات وردپرسی را از سایت های معتبر خریداری کنیم؟

چرا باید محصولات وردپرسی را از سایت های معتبر خریداری کنیم؟ این سوالی است که اگر قبل از خرید محصولات وردپرسی از یک وبسایت اینترنتی به آن توجه نداشته باشید، با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد! ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با پاسخ این سوال آشنا کنیم.

پیشرفت چشمگیر و محبوبیت روز افزون وردپرس باعث شده تا افراد زیادی وارد کسب و کار آنلاین وردپرس و عرصه فروش قالب ها و پلاگین های وردپرس شوند که این امر از یک طرف باعث افزایش کیفیت محصولات و خدمات وردپرسی و متاسفانه از طرف دیگر باعث وارد شدن خسارات مالی و معنوی به برخی از مشتریان شده است. چرا که برخی وبسایت های نامعتبر، به عرضه قالب ها و پلاگین های نال شده و غیر اوریجینال میپردازند و یا قالب ها و پلاگین های سایر سایت ها را بدون مجوز در سایت خود برای فروش قرار میدهند. در نتیجه در این بین، مشتریان هستد که دچار ضرر و زیان میشوند! ما در ادامه این مطلب شما را با مشکلاتی که در صورت خرید محصولات وردپرسی از وبسایت های غیرمعتبر برایتان بوجود می آید آشنا میکنیم.

[ چرا باید محصولات وردپرسی را از سایت های معتبر خریداری کنیم؟ ]

چرا باید محصولات وردپرسی را از سایت های معتبر خریداری کنیم؟

استفاده از قالب ها و پلاگین های غیراوریجینال و نال شده = هک شدن سایت

وبسایت های نامعتبر با ارئه محصولات وردپرسی غیر اوریجینال و نال شده، باعث خساراتی به سایت شما میشوند از جمله هک شدن سایت!

محصولات وردپرسی غیر اوریجینال، از سایت های غیرمجاز خارجی و به صورت رایگان دانلود میشوند. معمولا این سایت ها، کدهای مخربی را داخل قالب ها و پلاگین ها جاسازی میکنند و آن ها را با اهداف مختلف در اینترنت به صورت رایگان منتشر میکنند. حال برخی از سایت های فارسی اقدام به دانلود قالب ها و پلاگین ها از این سایت ها میکنند و با فارسی کردن این محصولات وردپرسی، آن ها را در سایت خود برای فروش قرار میدهند. اما چه کسی ضرر میکند؟ قطعا کسی که این محصولات وردپرسی نال شده را میخرد!

اما چه مشکلاتی ممکن است با خرید محصولات وردپرسی نال شده برایتان به وجود بیاید؟

هک شدن سایت: به دلیل وجود کدهای مخرب در قالب ها و پلاگین های نال شده، هکرها به راحتی میتوانند به سایت شما نفوذ کنند و سایت شما را هک کنند و از اطلاعات آن سوء استفاده نمایند و یا سایت شما را از کار بیندارند.

پنالتی شدن در گوگل: گوگل به امنیت وبسایت اهمیت زیادی میدهد. وجود کدهای مخرب در سایت و ارسال درخواست های نامتعارف از طرف آن، باعث میشود تا گوگل سایت شما را برای کاربران ناامن تصور کند و شما را وارد پنالتی کند. یعنی سایت شما را از نتایج گوگل حذف کند، یا رتبه شما را کم کند و یا هنگام ورود کاربران به سایت شما، به کاربر پیغام ناامن بودن سایت را نشان دهد که قطعا کاربر با دیدن این پیام، از مشاهده سایت شما صرف نظر میکند!

سئوی منفی و کاهش رتبه سایت: گاهی کدهایی در قالب ها جاسازی میشود که به سایت های دیگر لینک دهی میکنند. که این موضوع باعث بهبود سئو و رتبه آن سایت ها، و کاهش سئو و رتبه سایت شما میشود.

استفاده غیرمجاز از منابع هاست: گاهی کدهای مخرب با هدف استفاده از منابع هاست شما در محصولات وردپرسی جاسازی میشوند. مثلا به صورت غیرمجاز از ایمیل هاست استفاده میکنند و به صورت پیوسته ایمیل اسپم ارسال میکنند. که در نتیجه هاست شما درگیر میشود و منابع آن مصرف میگردد. و درنتیجه سرعت سایت شما کاهش میابد و رتبه شما در گوگل کاهش پیدا میکند. و علاوه بر آن، شما به خرید هاست قوی تر نیاز پیدا میکنید که باید برای آن پول اضافی بدهید.

عدم دریافت آپدیت جدید محصول و ایجاد تداخل در سایت: کسانی که محصولات وردپرسی نال شده را برای فروش یا دانلود در سایت خود قرار میدهند، به نسخه جدید این محصولات دسترسی ندارند و یا خیلی با تاخیر دسترسی پیدا میکنند چون باید منتظر باشند تا در یکی از سایت های خارجی، نسخه نال شده و مخرب آن برای دانلود قرار داده شود.در نتیجه شما هم به نسخه جدید محصولی که خریده اید دسترسی نخواهید داشت!

وردپرس همواره در حال آپدیت و تغییر است. در نتیجه قالب ها و پلاگین ها هم باید برای سازگاری با نسخه جدید وردپرس، آپدیت شوند. در غیر این صورت باعث ایجاد تداخل و مشکل در سایت میشوند. مشکلاتی مانند سفید شدن سایت و عدم نمایش آن، صحیح کار نکردن محصول، نمایش داده شدن خطا در سایت و … .

عدم دریافت پشتیبانی: سایت های نامعتبر به دلیل عدم داشتن تخصص، پشتیبانی خاصی برای مشکلات شما ندارند. شما همواره ممکن است با مشکلات مختلفی در سایت یا کار با محصول مواجه شوید و زمانی که محصولات وردپرسی را از سایت های نامعتبر تهیه کنید، هیچ پشتیبانی ندارید!

ویروسی شدن سایت: استفاده از محصولات وردپرسی نال شده گاهی باعث ویروسی شدن سایت شما میشود. مثلا مثل warm ها به تولید فایل های زائد در هاست اقدام کنند و یا … .

فیلتر شدن سایت: کدهای مخرب موجود در قالب های وردپرس نال شده ممکن است با لینک کردن سایت شما به سایت های غیرمجاز یا مستهجل، آپلود کردن فایل هایی با اسم های مستهجل در سایت شما و … باعث فیلتر شدن سایت شما شوند.

نمونه های مشاهده شده از این مشکلات در گذشته توسط ما:

خب ما چند سالی است که در زمینه وردپرس فعالیم و کاربرانی داشته ایم که متاسفانه محصولات وردپرسی نال شده را از برخی فروشگاه های اینترنتی فارسی خریداری کرده اند و مشکلاتی برایشان به وجود آمده است و برای رفع آن به ما مراجعه کرده بودند. ما چند مورد از مشکلات پیش آمده را برایتان نقل میکنیم.

1- یکی از کاربران قالب وردپرس صحیفه را از یکی از سایت های فروش قالب که اتفاقا سایت پربازدیدی هم بود، دانلود و نصب کرده بود. بعد از گذشت چند روز متوجه شد که فضای هاست پر شده است. به همین دلیل به هاست مراجعه کرد و در کمال تعجب دید که پوشه هایی لابه لای پوشه های مختلف وردپرس ایجاد شده که داخل آن ها تعداد بسیار زیادی عکس با اسم و تصویر مستهجل به صورت خودکار آپلود شده بود. این کاربر هرچقدر این عکس ها و پوشه ها را حذف میکرد، دوباره بعد از چند روز میدید که ایجاد شده اند که این به دلیل نصب قالب نال شده ای بود که به صورت رایگان از آن سایت دانلود و نصب کرده بود و باعث ویروسی شدن هاست او شده بود.

قطع این پیشامد ناخوشایند علاوه بر ویروسی کردن سایت، میتوانست باعث فیلتر شدن سایت کاربر هم بشود و زحمت چند ماهه ی او را هدر بدهد و باعث هدر رفتن پول و مهمتر از آن، تلف شدن ساعت ها وقت او شود.

خلاصه این کاربر به سایتی که قالب صحیفه را از آن دانلود کرده بود مراجعه کرد و مشکل را توضیح داد و این سایت مبلغ 500,000 تومان برای رفع مشکل کاربر از او طلب کرد. از آنجا که کاربر با سایت ما آشنا بود، به سایت ما مراجعه کرد و داستان را توضیح داد و ما با یک قیمت منصفانه مشکل وی را حل کردیم.

2- کاربر دیگری به دلیل ویروسی شدن هاست، ایمیل های بسیار زیادی از هاستش به صورت اسپم ارسال میشد که در نتیجه مدیر هاست به وی اخطار مصرف بیش از حد منابع را داده بود و گفته بود اگر مشکل را حل نکند هاست را مسدود میکند و برای رفع مشکل به ما مراجعه کرد.

3- کاربر دیگری هم به دلیل ارسال درخواست های ناامن از طرف هاستش، دچار کاهش شدید رتبه در گوگل شده بود.

4- و برخی دیگر از کابران که به دلیل استفاده از قالب های نال شدن سایت آنها هک شده بود یا مشکلات دیگری به وجود آمده بود و برای رفع آن به ما مراجعه کرده بودند.

 

حالا شما قضاوت کنید. آیا دانلود رایگان محصولات وردپرسی یا خرید آنها با قیمت پایین تر از سایت های نامعتبر، ارزش ریسک و هدر رفتن زحمات شما را دارد؟؟!!

 

دهکده وردپرس با ارائه قالب ها و پلاگین های اوریجینال وردپرس و ارائه پشتیبانی تخصصی برای آن ها، مکانی مقابل اطمینان جهت خرید محصولات وردپرسی است. امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای شما در این دهکده باشیم.

خرید قالب اوریجینال وردپرس

ناشر محصول

سجاد رجب پور

سجاد رجب پور

کارشناس مهندسی نرم افزار از دانشگاه صنعتی سجاد مشهد هستم و طراحی سایت و قالب وردپرس و اسکریپت های php رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!