دهکده وردپرس / قالب وردپرس اوریجینال پلاگین وردپرس طراحی سایت سئو

دهکده وردپرس ارائه دهنده قالب وردپرس اوریجینال ، پلاگین وردپرس ، فیلم آموزش وردپرس ، طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای و با پشتیبانی تخصصی. همراه با آپدیت رایگان و دائمی قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

6 دلیل اهمیت تولید محتوا در وردپرس

خانه » آموزش وردپرس » آموزش سئو وردپرس » 6 دلیل اهمیت تولید محتوا در وردپرس

6 دلیل اهمیت تولید محتوا در وردپرس

با نام و یاد خدا. سلام دوستان. یکی از راه های بهبود سئو و بهینه سازی سایت تولید محتوا و بازاریابی از طریق آن است. در این آموزش میخواهیم به اهمیت تولید محتوا در وردپرس بپردازیم. اگر در چند سال گذشته در محیط کسب و کار آنلاین فعالیت کرده اید، مطمئنا اصطلاح “بازاریابی محتوا” را شنیده اید. بازاریابی محتوا حیطه بسیار وسیعی دارد و نقش بسیار پر رنگی در افزایش و جذب کاربران به کسب و کار ما را دارد.  بازاریابی محتوا، هر نوع محتوایی را به صورت آنلاین منتشر می کند، مانند آماده سازی پست های وبلاگ، کتاب های الکترونیکی، انواع فایل ها، رسانه و نوشته ها که برای رشد کسب و کار مفید هستند. به همین دلیل تولید محتوا در وردپرس از اهمیت ویژه ای برخوردار است به گونه ای که امروزه به عنوان یک شغل مطرح شده است و افراد بسیاری به صورت تخصصی و نیمه تخصصی به کار تولید و بازاریابی محتوا مشغول هستند. در این مطلب شما را با شش دلیل اهمیت تولید محتوا در وردپرس آشنا میکنیم.

6 دلیل اهمیت تولید محتوا در وردپرس

تولید محتوا در وردپرس

اهمیت تولید محتوا در وردپرس

اگر کسب و کاری آنلاین یا بر پایه اینترنت دارید، بازاریابی و تولید محتوا در وردپرس به شما کمک شایانی می کند تا سریع تر وهرچه بهتر وبیشتر دیده شوید و کاربران با شما آشنا شوند و به شما اعتماد کنند. نگارش و تولید محتوای با کیفیتی باید بخشی کلیدی از هر استراتژی سئو باشد. البته تولید محتوای با کیفیت نیازمند آشنایی با ادبیات و مهارت نویسندگی است.

درگیر نمودن افراد در صفحات مربوط به کسب و کار بسیار دشوارتر از درگیر نمودن آنها در صفحات شخصی است. این امر به این دلیل است که با وجود اینکه همه ما می دانیم چه چیزی مورد توجه و علاقه دوستانمان در رسانه های اجتماعی است نمی توانیم این نوع محتوا را بر روی صفحه کسب و کارمان به اشتراک بگذاریم. برای مثال یک عکس از یک کودک با نمک یا یک ویدیو خنده دار با وجود حجم بالای تعاملی که ایجاد می کند بر روی صفحه ای که نام برند شرکتمان بر آن قرارداده شده قابل انتشار نیست.

پیدا کردن عکس های خوب یک عنصر کلیدی استراتژی شما بر روی این رسانه خواهد بود. برای پیدا کردن عکس های جذاب به سراغ عکس های قدیمی خود و شرکتتان بروید. استفاده از نقل قول های تصویری نیز تعامل بالایی را ایجاد می کند، همچنین می توانید با قراردادن جای خالی در جملاتی که پست می کنید و درخواست از مخاطبان برای پر کردن جای خالی ارتباط بهتری با آنها برقرار کنید.

رأی گرفتن از طرفداران روشی دیگر برای بالا بردن سطح تعامل است اما حتی این پست ها هم باید با عکس همراه شوند.

همچنین می توانید یک تابلو از تمام چیزهایی که الهام بخش شما و برندتان هستند درست کنید و یا برای رویدادهای شرکتتان تابلو بسازید و به همه شرکت کنندگان رویداد در مورد این تابلو اطلاع دهید تا در این باره با یکدیگر بحث و گفتگو کنند.

اهمیت تولید محتوا در شبکه های اجتماعی بر هیچکس پوشیده نیست. در ادامه دلایل اهمیت بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ را بررسی خواهیم کرد

  1- تولید محتوا برای بهبود سئوی وب سایت

مهم ترین دلیل تولید محتوا در وردپرس یا هر نوع وب سایتی این است که افراد را از طریق موتورهای جستحو به سایت خود هدایت کنید. شما می توانید از دو طریق کاربران را به سمت وب سایت خود هدایت کنید و ترافیک وب سایت را افزایش دهید.

  1. از طریق تبلیغات و بک لینک
  2. از طریق محتوا گذاری و داشتن سئوی خوب

از ان جا که همه افراد قادر به تبلیغات و پرداخت هزینه برای کسب امتیاز نیستند پس روش کانتنت مارکتینگ و تولید محتوای ناب را پیشنهاد می کنیم. به این صورت رتبه وب سایت وردپرس شما به سرعت بهبود خواهد یافت.

این روزها بهینه سازی موتورهای جستجو باید با محتوای با کیفیت شروع شود. درست است که شما هنوز به کار کردن روی برخی از کلمات کلیدی و لینک دهی به سایت خود نیاز دارید تا در جستجوهای Google خوب عمل کنید، اما از اهمیت محتوا و تاثیر بسیار زیاد آن بر سئوی سایت غافل نشوید.

2- تاثیر محتوای با کیفیت بر افزایش ترافیک سایت

محتوای با کیفیت باعث افزایش بازدید سایت و جذب بازدید کننده خواهد شد. علاوه بر استفاده از مطالب خود برای کمک به موتورهای جستجو، باید از آن برای افزایش بازدید کنندگان و کسب ترافیک مطلوب استفاده کنید تا کاربران مجددا به وب سایت شما بازگردند به این صورت به مرور زمان اعتماد کاربران را نیز جلب خواهید کرد.

پس از محتوا به عنوان ابزار شماره یک خود کمک بگیرید تا در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده شوید سپس هم رتبه بهتری پیدا خواهید کرد هم کاربرانی به سایت شما هدایت می شنود. اما این تنها راه برای جذب افراد به سایت شما نیست. در کنار محتوا گذاری در وردپرس می توانید در سایر شبکه های اجتماعی نیز فعالیت کنید و به صفحات وب سایت خود پیوند دهید تا این نوع محتوا هم باعث جذب ترافیک به وب سایت شود.

هر پُستی که در وبلاگ نوشته می شود باید یک پیام داشته باشد. این پیام، هدف یا منظور در واقع همان دلیلی است که شما به خاطرش پُست خود را می نویسید. قصد دارید چه چیزی به مخاطبان خود بگویید؟ پیامی که شما در نوشته های خود بیان می کنید، می تواند بسیار ساده باشد. مقاله ای که در سایت قرار می گیرد می تواند توضیحاتی مختصر در مورد محصول، خدمات هم به کاربران ارائه کند. به همین سادگی!

برای اینکه مقاله تان در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود، در ابتدا باید خوانندگان را ترغیب کنید تا پُست شما را مطالعه کنند. نکته مهم تر این است که قردی باید مقاله شما را به قدری با ارزش بداند که آن را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. مطمئن باشید محتوایی که ضعیف نوشته شده است به هیچ عنوان در شیکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته نخواهد شد زیرا خوانندگان در اواسط کار، خواندن متن را رها می کنند.

 3- تولید محتوا تاثیر آن بر لیست ایمیل

در صورتی که محتوای مفید و با کیفیتی داشته باشید میزان ترافیک سایت افزایش می یابد در این میان می توانید ادرس های ایمیل کاربران را ثبت کنید تا هم لیستی از ایمیل داشته باشید و در دفعات بعدی خبرنامه های خود را به آنان ارسال کنید و هم تعامل خوبی با کاربران برقرار کنید.

4- تولید محتوا و جلب اعتماد کاربران

اگر یک وب سایت فروشگاهی دارید تاکنون به این فکر کرده اید که چرا کاربر در میان میلیون ها فروشگاه باید از شما خرید کند؟! نمی توانید کاربران را به وب سایت هدایت کنید و انتظار داشته باشید بدون اعتماد، از شما خریداری کنند. ابتدا باید با کاربران خود ارتباط برقرار کنید. باید نشان دهید که می دانید آن ها چه چیزی نیاز دارند یا خواسته هایشان چیست. برای این منظور بهترین راه معرفی محصولات و عملکرد خود، تولید محتوای مناسب و صادقانه است.

5- نحوه تاثیر گذاری محتوای با کیفیت بر رشد برند

هر کسب و کار یک نام تجاری دارد که در صورت اعتماد کاربران این نام رشد یافته و موفق خواهد شد. اساسا تنها کیفیت و مناسب بودن مطالب شما را به جهانیان نمایش خواهد داد و در رشد نام تجاری و آشنایی کاربران شما را یاری خواهد کرد.

6- محتوای بهتر و فروش بیشتر

در واقع نوشتن مقالات و توضیحات برای محصولاتی که قصد فروش آن را دارید یک نوع هنر است. باید تمام ویژگی ها، برتری ها و نقاط قوت محصول را به قلم آورید تا کاربر کاملا با محصولات آشنا شود در غیر این صورت هیچ فروشی نخواهید داشت. وب سایت خود را با استفاده از بازاریابی محتوا پرورش داده و مطالب را کاملا بررسی کنید، بازاریابی محتوا همان چیزی است که به شما در جذب ترافیک کمک کرده و نهایتا منجر به فروش می شود.

7- بانس ریت پایین تر خواهد بود

اگر محتوای شما به درستی نوشته شده باشد و دارای ساختار خوبی باشد، به احتمال قوی بازدیدکنندگان در سایت تان باقی می مانند تا پُستی که منتشر نموده اید را تا انتها مطالعه کنند. این موضوع در نهایت منجر به کاهش بانس ریت می شود و به تدریج، رتبه بندی سایت را در نتایج جستجو بهبود می بخشد.

جمع بندی نهایی

همان طور که گفتیم تولید محتوا در وردپرس بسیار اهمیت دارد به گونه ای که ۶ دستاورد برای شما به ارمغان خواهد آورد. از جمله:

  1. تاثیر مثبت بر روی سئوی وب سایت
  2. افزایش یازدید و افزایش ترافیک سایت وردپرسی
  3. به دست آوردن لیست ایمیل کاربران
  4. جلب اعتماد
  5. برند سازی
  6. افزایش فروش محصولات در وردپرس

با رعایت نکات مربوط به تولید محتوا در وردپرس قادر خواهید زمینه پیشرفت وسیعی را برای وب سایت خود فراهم کنید.

ناشر محصول

سجاد رجب پور

سجاد رجب پور

کارشناس مهندسی نرم افزار از دانشگاه صنعتی سجاد مشهد هستم و طراحی سایت و قالب وردپرس و اسکریپت های php رو انجام میدم.

مطالب جدید

جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

ساخت جدول قیمت گذاری در وردپرس

افزونه meta slider

افزونه meta slider

2 نظر! شما نظری ندارید؟!

    1. سلام.
      اکثر مطالب دست اول هست و بعضی از مطالب به صورت ویرایش شده و بهینه شده