سلام دوستان. امروز قصد دارم راجب موثرترین عوامل برای بهتر دیده شدن ایمیل های تبلیغاتی با شما صحبت کنم. همانطور که می دانید برای داشتن یک کسب و کار انلاین خوب باید بتوانید بازدید خوبی هم داشته باشید. پس باید به بخش تبلیغات خوب توجه کنید . یکی از موثرترین راه ها برای جذب مشتری و بازدید و فروش بیشتر ، ایمیل های تبلیغاتی است. با ما در دهکده وردپرس همراه باشید تا تاثیر این عامل را ببینید.
موثرترین عوامل برای بهتر دیده شدن ایمیل های تبلیغاتی
همانطور که درجریان هستید ارسال تک به تک ایمیل برای کاربران سخت است و امکان پذیر نیست. بنابراین باید از سرویس های ارسال ایمیل انبوه استفاده کرد. از بهترین سرویس ها می توان به میلرلایت و میل چیمپ اشاره کرد. همچنین برای کاربران وردپرسی که میتوانند از این سرویسها در وبسایت خود به صورت افزونه استفاده کنند . در ادامه قصد دارم برای شما چندین روش برای بهتر دیده شدن ایمیل های تبلیغاتی معرفی کنم:
۱- نام برند خود را به عنوان فرستنده در نظر بگیرید.
سعی کنید از نام شخصی استفاده نکنید بلکه از نام برند خود استفاده کنید . بنابراین میزان دیده شدن ایمیلهای ارسالی افزایش مییابد. نمودار اماری از تاثیر این عامل را می توانید در تصویر زیر ببینید :
۲- عناوین را مشخص و در یک خط به کار ببرید.
از یک عنوان با طول مناسب استفاده کنید. نه بلند و نه کوتاه! در بررسی سرویس mailchimp بیشترین امار ایمیل ها مربوط به ایمیل هایی بوده است که دارای عنوان واضح بوده است. بطور مثال:
عنوان۱- رزرو هتل در Boston در حال حاضر با تخفیف ۳۰ درصدی همراه است.
عنوان ۲- خرید عالی در تعطیلات، تورهای تاریخی، کنسرت پاپ و… در سفر به Boston
عنوان دوم، ۹ درصد بیشتر از عنوان اول دیده شده است.
۳- توضیحی در مورد عنوان خود بنویسید.
سعی کنید از عنوان واضح و با طول مناسب استفاده کنید. نمودار اماری زیر تفاوت بین عنوان کوتاه و عنوان کامل را نشان می دهد:
۴- به موقع عمل کنید.
زمانبندی درست برای ایمیل ها خیلی مهم است. کاربران باید بدانند چه زمانی به ایمیل خود سر بزنند. پس سعی کنید به موقع عمل کنید.
۵- متن خود را در حالت پیشنمایش بررسی کنید.
همیشه سعی کنید مطالب خود را با حوصله تهیه کنید و پیش از ارسال یک پیش نویس از ان تهیه کنید . اگر مشکلی وجود داشت برطرف کنید سپس ارسال کنید.در ایمیل های ارسالی باید موارد زیر اعمال شود:
- استفاده از خلاصه کوتاه در ابتدای ایمیل
- شخصی سازی با وارد کردن نام دریافت کنندگان با موقعیت آنها
- نسخه فروش
- کد تخفیف یا کوپن و پیشنهاد واضح برای خدمات ویژه
- ادامه موضوع
۶- ایمیل را شخصیسازی کنید.
در این مورد شما باید سعی کنید ایمیل را طوری بنویسید که حاوی نیاز کاربر باشد، و کاربران احساس مزاحمت نکنند. این مورد را در نظر بگیرید.بسیار کاربردی است.
۷- بیشتر از یک بار در هفته ایمیل ارسال نکنید.
سعی کنید تعادل را برقرار کنید. بیش از یکبار در هفته ایمیل های تبیلغاتی ارسال نکنید . ارسال بیش از حد ایمیل ها باعث نارضایتی کاربران می شود. نمودار زیر را ببینید:
۸- خوشامدگویی در ایمیل را فراموش نکنید.
سعی کنید حس خوبی را در کاربر ایجاد کنید. در ابتدا و انتها ایمیل از کاربر بابت وقتی که گذاشته است تشکر کنید و حتما در ابتدای ایمیل خوشامدگویی را فراموش نکنید.
۹- از قالبهای واکنشگرا برای ایمیل استفاده کنید.
امروزه بسیاری از کاربران برای باز کردن ایمیل های خود از تبلت و تلفن همراه استفاده می کنند. باید توجه داشته باشید قالبتان واکنش گرا باشد. به تصویر زیر توجه کنید:
۱۰- ایمیلهای تبلیغاتی ارسالی خود را حذف نکنید.
در انتها ، پس از پایان ارسال ایمیل ها، قسمتی وجود دارد که ایمیل های ارسالی را نگه داری می کند. آن ها را حذف نکنید. تا دوباره از ان استفاده کنید. بعضی موارد در تمامی ایمیل های ارسالی تکرار خواهد شد. مانند:
- موقعیت مکانی، ناحیه و آدرس
- تاریخ عضویت
- براساس نوع خرید
- براساس پرداخت مشتریان
- و…
در این مقاله موثرترین عوامل برای بهتر دیده شدن ایمیل های تبلیغاتی را باهم بررسی کردیم ، توصیه می کنم برای جذب کاربران و فروش بیشتر از این مطلب استفاده کنید. موفق باشید.
هنوز نظری ثبت نشده! شما نظری ندارید؟!